Jakou zbran na zacatek pro drzitele ZP?

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Zamčeno
Werry
Příspěvky: 338
Registrován: 04 črc 2011 23:21
Bydliště: Dačice

Jakou zbraň na začátek pro držitele ZP?

Příspěvek od Werry » 11 črc 2012 13:03

Zdravím všechny střelce,

pomalu ale jistě jsem se dokopal k tomu, že si udělám ZP. Už tak trošku začínám pokukovat po nějaké té pistoli nebo revolveru. Mám rád zbraně klasického vzhledu a spíše menších rozměrů.

Chci to tak nějak napůl - pro jistotu na sebeobranu, občas na střelnici. Bude lepší pistole nebo revolver?

Jsem ale úplný začátečník - jaká ráže bude ta pravá? Všude jich vidím bezpočet a nějak se v nich neorientuji.

Pro představu co se vzhledu týče by se mi líbilo např. toto:

Z revolverů: S&W Model 60LS, S&W Model 629, S&W Model 327.

Z pistolí: Sig Sauer P228 (nebo jeho kopie od Norico NC228, jen bych zde měl strach z kvality).

Zbraně nejlépe v niklovém provedení, ale není podmínkou. Poraďte popřípadě i jiné, podobné typy.

Všem díky za kvalitní odpovědi.

Werry


Hatsan AT44-10W .177 + MTC (Optisan) Viper 10x44 SCB IRS + regulátor by RZ CZ
Gamo Hunter 440 .177 + Gamo 4x32 WR
Gamo P800 .177
ASG CZ75D Compact .177
Umarex Colt 1911 .177 (pellets)
Alci
Příspěvky: 124
Registrován: 30 črc 2009 21:39
Bydliště: Jihlava

Re: Jakou zbraň na začátek pro držitele ZP?

Příspěvek od Alci » 11 črc 2012 13:36

- zbraně "napůl" fungují podstatně hůře než naplno
- na obranu - pistoli. Revolver má bubínek a větší než malej se těžko schová/nosí a s malým se zase nevyblbneš na střelnici. Takže jestli neuvažuješ o více zbraních nebo nemáš extrémní slabost pro revolvery, tak pistoli
- jestli (dokud) se nevyznáš v rážích, koukej po 9mm Luger (9x19), silná, dostačují na cokoliv a má nejlevnější žrádlo