Nakup nove lovecke kulovnice

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
runner22

Nákup nové lovecké kulovnice

Příspěvek od runner22 » 31 kvě 2006 19:42

Zdravim vsechny! Jsem tesne pred nakupem sve prvni kulove zbrane, proto by se mi hodilo par rad od vas zkusenejsich. V razi mam vcelku jasno ( 7×64 či 308 WIN. s ohledem na jejich univerzalnost a lovenou zver). Ve znacce zbrane uz mene. Vzhledem k tomu,ze jsem student a jsem financne omezen, uvazoval jsem nad CZUB, ale jak jsem mel moznost si precist, nazory na jejich kvalitu se znacne lisi. Tak nevim cemu mam skutecne verit!!! Jako dalsi varianta se mi jevi Tikka, je ale o neco drazsi a i vzhledove mi moc nepripomina klasickou evropskou kulovnici (rovny hrbet pazby). Jake jsou tedy vase nazory a zkusenosti s radou CZ 550?

Dalsi muj dotaz se tyka toho, na co si dat pri koupi dlouhe opakovaci zbrane pozor, co vyzkouset atd... a jak by mel vypadat nastrelny list spolehlive zbrane (popr. tolerance v cm) ??? Diky za odpovedi... :roll:


Uživatelský avatar
Andy
Moderátor
Příspěvky: 2230
Registrován: 22 bře 2005 09:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Andy » 31 kvě 2006 19:53

Rekneme ze budu tolerovat to, ze jsi liny si najit urcite informace sam a radeji si nechas znovu radit. Tohle je ale forum a ne poradna.

Mluvis o lovene zveri, cili se jedna o kulovnici loveckou?? Proc to neni v nazvu threadu?

Tvoje otazka je TAK obecna... ze nevim co bych ti na to napsal. Nejsem totiz Dr. Hanak... co seka jednu odpoved za druhou. Jedna jako druha :D
runner22

Příspěvek od runner22 » 31 kvě 2006 20:22

Omlouvam se, jsem tu dnes poprve. Skutecne jsem po prolistovani nasel thread s obdobnou problematikou, takze Andy chapu tve rozhorceni a diky za odp :oops: Tak se nezlob.........buuuu

To s Dr. Hanakem je bohuzel smutna skutecnost! :shock: :shock: :shock:
Olaf

Příspěvek od Olaf » 31 kvě 2006 20:34