Glock 17 vs. CZ 15 P-01 Tactical

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
gewarosse
Příspěvky: 42
Registrován: 11 dub 2006 11:55
Bydliště: Praha

Glock 17 vs. CZ 15 P-01 Tactical

Příspěvek od gewarosse » 05 kvě 2006 08:18

Jsem začátečník(16 let) a rozhoduji se mezi těmiti dvěma pistolemi(Glock 17 vs. CZ 15 P-01 Tactical).Poradte prosím s čím je lepší začinat.


Jaroslav
Příspěvky: 145
Registrován: 26 úno 2006 19:22
Bydliště: Praha

Re: Glock 17 vs. CZ 15 P-01 Tactical

Příspěvek od Jaroslav » 05 kvě 2006 14:50

[quote="gewarosse"]Jsem začátečník(16 let) a rozhoduji se mezi těmiti dvěma pistolemi(Glock 17 vs. CZ 15 P-01 Tactical).Poradte prosím s čím je lepší začinat.[/quote

Jediné co Ti mohu poradit je dojít na střelnici a pokud je mají tak vyzkoušet co Ti bude lépe sedět a z čehe se Ti bude dařit. Dále přemýšlej na co ji potřebuješ, zda jen na občasnou střelbu, nošení či chceš střílet soutěže a jaké. Jinak obě zbraně mají rozdílný spoušťový systém, ale zase je to o tom co Ti bude lépe vyhovovat.
Hodně zdaru
Jaroslav
David

David

Příspěvek od David » 05 kvě 2006 15:00

myslim, že by Ti slušel víc revolver....
cmk
Odborník na zbraně
Příspěvky: 624
Registrován: 17 srp 2005 09:56
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cmk » 05 kvě 2006 15:30

Asi jak na co bys to mel... Verim, ze na mirenku by ta CZta byla asi lepsi, ale na noseni (to se te jeste 5 let netyka) se me osobne zamlouva mnohem vic G17 (take ho nosim, i kdyz mam doma kompaktni P-01).