Starsi Astra A100

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Trener

Starší Astra A100

Příspěvek od Trener » 05 dub 2006 10:43

Jsem naprosto hloupý začátečník, který je na tomto fóru poprvé a do zbraní taky dělám pouze pár dní, kdy jsem se po osmi letech držení zbrojního průkazu rozhodl koupit si zbraň. Proto vás prosím nekamenujte mne za mé laické dotazy nicméně:
chci pistoli na občasnou střelbu na střelnici (nic závodního) a občas si jí zřejmě vezmu s sebou (nic chronického) a proto je mi i trochu líto na mé první střelecké pokusy investovat do zbraně nové. Nabízí se mi teď starší Astra A100, 9mm Luger za 6.500Kč. Pokud by se našel dobrodinec, který by mi k této zbrani řekl svůj názor, eventuelně, kde by se dala na netu najít dokumentace, byl bych rád.
Díky! tr


Uživatelský avatar
Kubajzz
Příspěvky: 8890
Registrován: 29 zář 2005 10:17
Bydliště: HFT závody...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kubajzz » 05 dub 2006 11:31

Jestli jsi 8 let zbraň nepotřeboval a chceš si jenom tak chodit na střelnici zastřílet, tak si kup malorážkovou pistoli. Za ty prachy budeš mít novou a užiješ si daleko víc zábavy, za cenu 100 nábojů 9mm Luger vystřelíš 400 nábojů 22LR.

Jinak obecně pokud bych to nechtěl ze sběratelských nebo nějakých citových důvodů, tak bych do takových exotických značek jako je Astra určitě nešel. Důvody jsou jasné - dostupnost náhradních dílů a neznámost značky (možné problémy při opravách).
Nejlepší starší pistole je nějaká hodně známá zbraň, co není problém sehnat na ni náhradní díl, není problém sehnat člověka, který ji opraví (kvalitně!) a není problém sehnat pro ni kvanta vhodných doplňků.
A ať se na to dívám z které strany chci, tak v našich podmínkách mi z toho nejlíp vychází ČZ75.

BTW: Jestli se nepletu, tak to není tak dávno, co firma Astra zkrachovala. Proč asi?
http://www.fieldtarget.cz/ - Vše o zbraních, střelbě, srazech a HFT závodech.
HanuIv
Odborník na zbraně
Příspěvky: 1223
Registrován: 14 črc 2005 10:01