Poradte - zase cisteni (USP)

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Lubo
Příspěvky: 70
Registrován: 12 dub 2006 10:27

Poraďte - zase čištění (USP)

Příspěvek od Lubo » 05 kvě 2006 02:07

Zdravím, jsem začátečník a čerstvý majitel USP Compact 9mm. Po prostudování návodů a pročtení diskuze poněkud tápu v čištění zbraně. Návod na USP Compact zakazuje "do not clean with objects made of metal" návod na klasické USP doporučuje "bronze bristle bore brush". Se zbraní jsem zakoupil sadu 3 kartáčků (mosazný, silonový, mop) a přípravek Brunox /před lety na diskuzích vychvalován, dnes asi spíše zatracován/, který mi byl v prodejně doporučen. Poraďte mi prosím, na co který a v jakém pořadí, který na co určitě NEMÁM použít a co opravdu nutně ještě dokoupit. Nemusím znát všechny vychytávky letitých střelců, ale několik rad do začátků, abych něco nezmršil. Díky L


Marek

Re: Poraďte - zase čištění (USP)

Příspěvek od Marek » 05 kvě 2006 09:55

Lubo píše:Zdravím, jsem začátečník a čerstvý majitel USP Compact 9mm. Po prostudování návodů a pročtení diskuze poněkud tápu v čištění zbraně. Návod na USP Compact zakazuje "do not clean with objects made of metal" návod na klasické USP doporučuje "bronze bristle bore brush". Se zbraní jsem zakoupil sadu 3 kartáčků (mosazný, silonový, mop) a přípravek Brunox /před lety na diskuzích vychvalován, dnes asi spíše zatracován/, který mi byl v prodejně doporučen. Poraďte mi prosím, na co který a v jakém pořadí, který na co určitě NEMÁM použít a co opravdu nutně ještě dokoupit. Nemusím znát všechny vychytávky letitých střelců, ale několik rad do začátků, abych něco nezmršil. Díky L