Poradte - pravak a dominantni leve oko

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Lubo
Příspěvky: 70
Registrován: 12 dub 2006 10:27

Poraďte - pravák a dominantní levé oko

Příspěvek od Lubo » 21 dub 2008 21:42

Zdravím, jsem střelecký samouk a stále nejsem zcela spokojen s výsledky své střelby. Vlastním pistoli 9mmLuger a téměř od začátku se snažím střílet s oběma otevřenýma očima. Bohužel i při sebelepším míření mi téměř vše končí v terči mezi 8 a 11hodinou (v černém). Při střelbě mám pocit, že po výstřelu špatně hledám obraz mířidel, přeostřuji, zdá se, jakoby se zbraň zdvihala ne vzhůru, ale lehce šikmo vlevo atd.. Pistole je samozřejmě OK, kamarád s ní střílel bez problémů, také se divil, neboť jako zkušenější nenašel na mé střelbě nějaké zásadní chyby. Dnes jsem ze zoufalství zkoušel střílet jen s otevřeým pravým okem a výsledky byly o poznání lepší, téměř vše končilo na středu (resp. tam, kam jsem mířil), zmíněné negativní jevy zmizely. Tento postup je sice možná dobrý při mířené střelbě, ale jak se přeučit na obě oči. Navíc někdy do budoucna bych možná uvažoval o dlouhé zbrani a tam by to mohl být asi ještě větší problém. Děkuji za rady zkušenějších.


epetr2008

Příspěvek od epetr2008 » 22 dub 2008 00:04

Skoro bych řekl, že slabší oko stejně musíš přimhouřit a časem se to spraví
:roll:
harpplayer
Odborník na zbraně
Příspěvky: 1569
Registrován: 31 bře 2006 12:48

Příspěvek od harpplayer » 22 dub 2008 07:35

Často tento problém upraví stínítko před nemířícím okem. Při střelbě krátkou zbraní lze mířit silnějším okem - mnoho dobrých střelců tak střílí.
qwer
Příspěvky: 373
Registrován: 07 říj 2006 15:38

Příspěvek od qwer » 22 dub 2008 19:35