pomozte s koupi zbrane

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Dolfik
Příspěvky: 23
Registrován: 14 čer 2009 20:44

pomozte s koupí zbraně

Příspěvek od Dolfik » 18 čer 2009 20:29

Dobrý večer! Jsem student, čerstvý držitel ZP a chci si pořídit zbraň, ze začátku asi na nějakou mířenku, ale později cchi určitě dělat nějakou akčnější disciplínu. S tím souvisí i docela omezené finančně omezené zdroje, řekněme, že můžu utratit tak 10k. Mám docela rád pistole SIG, dobře se mi drží, dobře se mi z nich střílí. Prvně jsem uvažoval že koupím nějakou novou malorážku (měl to být SIG mosquito), ale dostala se mi nabídka na použitý SIG 225 v 9mm (cca 3500 ran) a tak teď váhám zda koupit ten nebo mrknou po nějaké jiné "ojeté" devítce nebo nějakou novou levnější značku (Norinco, ty kopie SIGů jsou na první pohled velice zdařilé) a nebo tu malorážku? Děkuji za rady zkušenějších střelců, vím, že konečné rozhodnutí bude na mne, ale rád bych vyslechl pár rad, např. jak na tom jsou starší SIGy s výdrží apod. :-) Díky Dolfik


golfkiller
Příspěvky: 2737
Registrován: 05 bře 2006 18:31
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od golfkiller » 18 čer 2009 21:05

s moskitem na mířenku zapomeň. radši vem toho jetého siga nebo CZ75 . Pak až se naučíš tak skočíš po něčem lepším :wink:
Na světě připadá jedna zbraň na každého dvanáctého člověka, otázkou je... Jak ozbrojit těch jedenáct ostatních?

[img]http://www.my-smileys.de/smileys3/axis-li-kill.gif[/img]
Dolfik
Příspěvky: 23
Registrován: 14 čer 2009 20:44

Příspěvek od Dolfik » 18 čer 2009 21:29

jenom pro upřesnění tou mířenkou sem nemyslel nějak závodně, spíš sem myslel statickou střelbu na naučení takových základních návyků se zbraní, nestrhávání spouště apod ;-) beru to jako hobby ne sport :-)
golfkiller
Příspěvky: 2737
Registrován: 05 bře 2006 18:31
Bydliště: Žatec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od golfkiller » 18 čer 2009 21:40