Plynove pistole
Moderátoři: GunShop.cz, Moderátoři
Re: Plynové pistole
Nevím, co tě děsí. Vždyť je tu jasně napsáno, že se jednalo o vadu munice, nikoli ZBRANĚ. A dovnitř do hilzny nikdo nevidí.
Zdravím všechny přítomné.
Předem upozorňuji, že jsem úplný laik a i přesto, že většina příbuzných ZP vlastní tak já nikoli. Nějaké zkušenosti ze střílení samozřejmě mám, např: Glock 17,19, CZ Scorpion Evo 3, SKS, LP-42 a pak mnoho hodin se vzduchovkou
Bohužel kvůli mému pocitu ze zhoršující se situace uvažuji o koupi plynové zbraně v ceně okolo 1800-2200,-kč a potřebuji rady od zkušených uživatelů. Zbraň by sloužila hlavně na obranu (bydlím v tmavé lokalitě, časté přepadání atd...) + ale také na zábavu, nějaké to blbnutí apod...
Dočetl jsem se, že EKOL a BRUNI nebrat, prý nespolehlivé a nekvalitní (četl jsem ale příspěvky o několik let zpět, 6-10+ tak se ptám zda to platí dodnes.
Jinak bych chtěl něco neobyčejného, chci aby když už ji vytáhnu (doufejme, že k tomu nikdy nedojde) aby budila respekt. Všichni si chválí Zoraki 914 ta mi ale přijde jako malá "pistolka" tak nevím.
Jinak se mi moc líbí revolver Zoraki R1 4.5" 9mm - doporučili by jste? Je spolehlivá? Bytelná? Aby když mi náhodou spadne aby nezmizela.
A pak Kimar 911 9mm - naprostá klasika a srdcovka, je to ale Ital a těm bych se měl asi obloukem vyhnout, že?
Co by jste mi prosím v této cenové relaci doporučili?
Předem díky a ať slouží
Předem upozorňuji, že jsem úplný laik a i přesto, že většina příbuzných ZP vlastní tak já nikoli. Nějaké zkušenosti ze střílení samozřejmě mám, např: Glock 17,19, CZ Scorpion Evo 3, SKS, LP-42 a pak mnoho hodin se vzduchovkou

Dočetl jsem se, že EKOL a BRUNI nebrat, prý nespolehlivé a nekvalitní (četl jsem ale příspěvky o několik let zpět, 6-10+ tak se ptám zda to platí dodnes.
Jinak bych chtěl něco neobyčejného, chci aby když už ji vytáhnu (doufejme, že k tomu nikdy nedojde) aby budila respekt. Všichni si chválí Zoraki 914 ta mi ale přijde jako malá "pistolka" tak nevím.