Ochrana majetku & jakou plynovou pistoli mi do porucite?

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Ondra 1

Ochrana majetku & jakou plynovou pistoli mi do porucite?

Příspěvek od Ondra 1 » 13 pro 2005 00:09

Dobrý den.

Ve zbraních se moc nevyznám, ale uvažoval jsem o koupi nějaké zbraně, protože pracuji jako ostraha majetku a osob. Protože nevlastním ZP, tak to asi vidím na nějakou plynovou zbraň. Musím říct, že opravdu nechci po někom jen tak střílet. Zbraň chci především proto, že v lidech budí docela respekt a o to mi především jde. Díval jsem se na obchod GUNSHOPU a chtěl bych poradit, jakou plynovou zbraň by jste mi doporučili. Opravdu ani nevím jaký je rozdíl mezi těmi niklovanými, ale asi budou lepší, jak ty obyčejné černé. Bohužel ty černé se mi líbí více, ale pokud jsou ty niklované lepší, tak bych se přizpůsobil. Vidím, že jsou tam zbraně v rozmezí 2000Kč až 5000Kč. Já bych potřeboval nějako zlatou střední a to za 2000Kč až 3000Kč. V práci máme jednu niklovanou plynovku, ale chtěl bych mít s otcem vlastní, protože se mi nelíbí, že si to tam přendáváme a přeci jenom by to asi bylo lepší. Rád bych od Vás uvítal nějaké rady a tipy.

Dopředu děkuji


Richi

Příspěvek od Richi » 13 pro 2005 01:02

Ale nezabudni, že ak ťa bude chcieť niekto zpacifikovať a uvidí u teba zbraň, tak povedie útok o to dôraznejšie ak nie fatálne... pre teba. Urob si ZP.
Ondra 1

Příspěvek od Ondra 1 » 13 pro 2005 05:48

Zdravím.