NORCONIA CO2 pu?ka QB78, QB79, AR2078 a AR2079
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Díky za rady. Zatím chci zůstat u co2 (nemám problém se shánění ani cenou). Redukci na sifonky jsem vyrobil proto, protože jich mám doma hodně, a hlavně výroba redukce trvala asi deset minut. Jinak budu plnit z hasičáku, a upravovat tak jak ji máte snad všichni tady
. Baví mě se v tom vrtat a proto jsem si ji koupil...

Re: NORCONIA CO2 puška QB78, QB79, AR2078 a AR2079
Zdravím. Uvažoval som o nejakej vzduchovke(nikdy som nijakú) a narazil som na QB78. Celkom ma zaujala ale chcel by som sa opýtať na pár otázok ktoré by mi niekto mohol zhrnúť.
Keby som kúpil QB 78 DE Luxe z internetu a tento konverzný kit http://aukro.cz/qb-78-kartus-35j-kit-tu ... 79860.html vedel by som to aj ako laik poskladať do kopy? A ako najjednoduchšie by som vedel vzduchovku znova naplniť plynom?
Keby som kúpil QB 78 DE Luxe z internetu a tento konverzný kit http://aukro.cz/qb-78-kartus-35j-kit-tu ... 79860.html vedel by som to aj ako laik poskladať do kopy? A ako najjednoduchšie by som vedel vzduchovku znova naplniť plynom?
tento kyt je pcp ,qb jako takové je na co2,tot jeden z rozdilu,musel by jsi puvodní kartuši ,tu kam se vkládají 2. 12g bombičky co2 demontovat a nahradit ji tímto kytem,v zasadě nic složitého ovšem několik uskalí to má za prvé při demontáž se ti poškodí všechny o kroužky,a budeš muset dát nové,jedná se předevšim o o kroužky těsnící hlaven v zavěru dale o kroužek těsnící ventil,za 2 připrav se na to že pcp kartuš budeš muset nějak plnit,takže tlaková lahev nutností
-
Jak píše carp, musíš mít tlakovu láhev nejlépe na 300barrů a alespoň 6 litrů abys pořád nejezdil plnit. Když budeš mít štěstí koupíš od potápěčů starší za 3 - 4 tisíce Kč. K tomu přepouštěcí ventil nejlépe s manometrem - další 1-2 tisíce Kč. Možnost plnění lahve tlakovým vzduchem na 300 barrů.