NORCONIA B2 4,5mm - problem (p?esnost)
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Zdravim. Dostal jsem tuto vzduchovku (hračku) k Vánocum. Ze začátku střílela na 10m přesně, ale po asi 600-tï střelách se to rapidně zhoršilo. Na 3m o 10cm střílí dolu. Když to chci doštelovat tak musim úplně vyšroubovat štelovací šroubek a potom tak nějak dobrý. Je možné že by tak stratila výkon? V návodu psali že po 50-ti střelách se mají kápnout do díry s pístem tři kapky WD-40. tak jsem to dělal.
Jsem nováček a tak tomu moc nerozumim. Jediné co mě napadlo je reklamace. Nebo to vrátim a vyberu lepší. Ve fórech jsem se nic nedočetl.
Děkuji za radu.
Jsem nováček a tak tomu moc nerozumim. Jediné co mě napadlo je reklamace. Nebo to vrátim a vyberu lepší. Ve fórech jsem se nic nedočetl.
Děkuji za radu.
-
Skor by som povedal, ze vnutro valca bude asi pekny sracka, kedze WD davat do valca mozem len za ucelom dieselingu....sranda ze u toho B-kramu to odporuca aj vyrobca:-D
Haenell 312, cakam na nove voditko.....
Hatsan 125 uprava diopter
Umarex 850 AirMagnum+ custom tercova pazba + GP 3,5-10x40 (Airsoft kopia Leupold, ale nástrel drží a obraz je slušný)
Zháňam jednoranný nabíjač pre U850.
Hatsan 125 uprava diopter
Umarex 850 AirMagnum+ custom tercova pazba + GP 3,5-10x40 (Airsoft kopia Leupold, ale nástrel drží a obraz je slušný)
Zháňam jednoranný nabíjač pre U850.
Ja sem s Norconii Bxy vyplnil roh kumbalu
- casem praskla pruzina, pokazeny spousteci mechanismus, osa hlavne neni rovnobezna s osou valce
a napinaci paka me jednou pekne rozsekla palec.
Od Norconie sem maximalne spokojen s QB78, ale pruzinovky asi neumi. Pak sem si koupil CZ634 a oproti Bxy (nevim presne typ, bocni napinaci paka jako B3) nebe a dudy. Nak

Od Norconie sem maximalne spokojen s QB78, ale pruzinovky asi neumi. Pak sem si koupil CZ634 a oproti Bxy (nevim presne typ, bocni napinaci paka jako B3) nebe a dudy. Nak
CZ 634 .177