Nesrovnatelne vyssi presnost vojenske munice

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: GunShop.cz, Moderátoři

Odpovědět
Návštěvník

Nesrovnatelně vyšší přesnost vojenské munice

Příspěvek od Návštěvník » 16 pro 2004 12:21

Ahoj,
měl jsem možnost vyzkoušet souběžně civilní/tuzemské/ a vojenskou /ruskou/ munici z překvapivě jasným výsledkem ..
Vojenské patrony mají lepší přesnost a to i u pistolové munice. /Stříleno i z držáku/..
Pověřil jsem také kamráda, který střílel oba typy munice ze samopalu CZ 58 Tactical na 70 metrů a to opět se stejným výsledkem.
Civilní patrony nejsou zdaleka tak přesné, jak by se zdálo a měli být.
Nemluvím o průraznosti, na to bude zaměřen jiný test.
Zkoušeno na armádní střelnici s dobrým vybavením
Bylo stříleno 50 a 50 ran. Vzhledem k masivnímu držení zbraně chybu střelce vylučuji..

Máte prosím někdo i jinou zkušenost?
Martin


Návštěvník

re:Nesrovnatelně vyšší přesnost vojenské munice

Příspěvek od Návštěvník » 18 pro 2004 20:20

S vyšší přesností bych asi i souhlasil. Částečně pro lepší energetické a balistické poměry (už jen například vyvážení střel je hodně rozdílné) a částečně pro kvalitu jejich výroby.
Holt armáda dostane vždycky to lepší. O průraznosti bych nepochyboval ani vteřinu (dík civilům zakázaným střelám s průbojným jádrem).
Návštěvník

re:Nesrovnatelně vyšší přesnost vojenské munice

Příspěvek od Návštěvník » 26 pro 2004 22:36

Zobudte se, blbost.
Návštěvník

re:Nesrovnatelně vyšší přesnost vojenské munice

Příspěvek od Návštěvník » 27 pro 2004 15:09

Vojenská munice rozhodně není více přesná, než kvalitní značkové střelivo určené pro veřejnost. Je samozřejmostí, že může být výkonnější, průbojnější, ale přesnější rozhodně není. Na vojně sem byl, takže sem z vojenské pušky střílel.
Návštěvník

re:Nesrovnatelně vyšší přesnost vojenské munice

Příspěvek od Návštěvník » 27 pro 2004 17:20

Anonymous píše: Vojenská munice rozhodně není více přesná, než kvalitní značkové střelivo určené pro veřejnost. Je samozřejmostí, že může být výkonnější, průbojnější, ale přesnější rozhodně není. Na vojně sem byl, takže sem z vojenské pušky střílel.
Strielal si z kalašnikova s pevnými mieridlami na 300m,takže vieš hovno o presnosti vojenskej munície.Alebo sa mýlim?
Návštěvník

re:Nesrovnatelně vyšší přesnost vojenské munice

Příspěvek od Návštěvník » 28 pro 2004 09:38

Ano mýlíš se ty šmudlo!
Návštěvník

re:Nesrovnatelně vyšší přesnost vojenské munice

Příspěvek od Návštěvník » 28 pro 2004 09:42

A běž se bavit radši do tématu Ihly do vzduchoviek, tomu asi budeš lépe rozumět!
Návštěvník

re:Nesrovnatelně vyšší přesnost vojenské munice

Příspěvek od Návštěvník » 28 pro 2004 10:06

:-) To uz je sila co dneska ty lidi vymyslej. Asi bylo ted pres vanoce malo pohadek! Jeste to musej tahat i sem!
Návštěvník

re:Nesrovnatelně vyšší přesnost vojenské munice

Příspěvek od Návštěvník » 28 pro 2004 19:01

Anonymous píše: Ano mýlíš se ty šmudlo!
Nemýlim.Kto mlčí ten svedčí.Môžeš o tom rozprávať,ak si tie náboje bezprostredne porovnával.A o tom fakt pochybujem,pretože si na vojne mal úplne iné starosti...
Návštěvník

re:Nesrovnatelně vyšší přesnost vojenské munice

Příspěvek od Návštěvník » 30 pro 2004 16:22

Zpět na stromy VÁŽENÍ!
Mám jednu zkušenost.
Dostala se mi do ruky konzerva s vojenskými Makarovy (9 mm Makarov). Kdo je vyráběl nevím, ale nebylo to z ruské produkce. Myslím, že to bylo střelivo s ocelovým průbojným jádrem.
Na běžnou vzdálenost (tedy 25 m) s ČZ vz. 82 jsem dosahoval běžně velmi pěkné soustřely ve skupinách max 3-4 cm. Při použití běžných S&B z obchodu to bylo tak kolem 10 cm.
Vše bylo provozováno na vojenské střelnici. V rámci platných zákonů (pro šťouraly).
gryf

Příspěvek od gryf » 23 srp 2007 21:11

zdravím pánové,
nejedná se náhodou o to jaká továrna v jaké zemi náboje vyrobila? :?
4mike
Příspěvky: 644
Registrován: 16 čer 2006 21:26
Bydliště: Brno

Příspěvek od 4mike » 23 srp 2007 22:13

gryf
ono před 3 roky nemusel být na trhu stejný sortiment jako v dnešní době
a pokud porovnávali "civilní" SB v mosazných hilznách s "vojenskými" (270) ochotničeskoje, výsledky chápu
lopez
Příspěvky: 87
Registrován: 18 čer 2007 22:26
Bydliště: Praha

Příspěvek od lopez » 23 srp 2007 23:32

Můj názor na přesnost dané munice je takový že prostě zkoušená munice přesně sedla dané flintě. To asi se trefili se střelou do vývrtu a prach taky odpovídal. Zaleží i na materialu střely , jejího pláště i jádra, síle zápalky. Hlaveň se mohla ideálně povést vyrobit rovně , dobře začistit ústí a kanálek. A byl dobře spasovaný závěr.
Ale určitě bych tady nebalamutil lidi , že všechna vojenská munice je přesnější než civilní, asi víte za jakých podmínek se vyrábí oba druhy munice. :roll:
Shiva
Příspěvky: 993
Registrován: 19 říj 2005 20:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shiva » 24 srp 2007 07:44

1. vlakno bylo zalozeno v roce 2004, coz nebrani tomu ze by se nemelo ozivit. Chtel jsem tim jen rici, puvodni anonymni diskuteri zde jiz nejsou.

2. tak jak byl "test" podan, je absolutne nevypovidajici a nic nerikajici. Nevime jaka munice, jake zbrane, za jakych podminek, kde ani kdo.

3. To co napsal Lopez je pravda, ale zase na druhou strenu je potreba rozlisit jestli testujem zbran nebo naboje.

4. pocatecni tvrzeni je z casti pravda :-) kdyz vemem v uvahu, ze armada ci policie strili Swiss nebo Norma ci Lapua strelivo, tak v porovnanim s S&B je to naprosto pravdive tvrzeni.
Ale pokud porovnavame vojenske strelivo urcene k masivnimu pouziti prave se strelivem urceno pro civilni trh od jiz zminenych firem, tak je opak pravdou.

Myslim, ze tento prispevek je typickou ukazkou toho co vzdy kritizuji, nekdo vyrkne neco bez toho aby si to overil, dodal podklady pro sve tvrzeni a vznikne z toho nic nerikajici diskuze.
Good shooting
Nepište SZ, pište dotazy přímo na mail gunshop@sniper.cz
Odpovědět