Nejde nastrelit vzduchovka(xisico)

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
libor007
Příspěvky: 429
Registrován: 06 říj 2013 06:28
Bydliště: Brno

Nejde nastřelit vzduchovka(xisico)

Příspěvek od libor007 » 17 úno 2014 16:05

Ahoj, marně se snažím nastřelit vzduchovku. Přikládám nástřel - není to originál, ale zásahy jsou dle zkutečnosti dodělány v gimpu. Stříleno na 15m v leže s oporou, takže nepředpokládám větší vliv střelce. Vzduchovka je vychvalované xisico b25(kopie rws34), optika optisan cobra 3-9x42AO s origo dvoudílnou montáží. Montáž dotažená fest, víc bych to už nepokoušel. Připadá mi, že pár ran je jakžtakž(viz terčíky 3,9,12) a pak to najednou chvíli lítá úplně špatně. Pevná mířidla jsem zatím nezkoušel.
Bohužel jsem nováček bez zkušeností, takže nevím, co může způsobovat tak velké výkyvy v přesnosti. Navíc nemůžu srovnávat s jiným kusem, s jinou optikou. Osobně mne napadají tyto důvody:
1. chce to jednodílnou montáž?
2. těsnění na hlavni bylo utopené až pod úroveň těla kostky, fušersky vyfrézovali mnohem hlubší žlábek pro gumičku. Musel jsem vypodložit, aby vůbec těsnilo s pouzdrem. Dal jsem to od oka cca jako na staré slávce, ale je to dostatečně?
3. vada v optice samotné?
4. xisico=umarex ruger air hawk v jiném kabátu, stejná fabrika a železo. U rugerů si mnozí zahraniční uživatelé stěžují, že vůbec netrefuje(nevyvážená kvalita) Mám smůlu na kus?

Předem děkuji za názory. Nástřel bohužel šel poslat jen na šířku, víc jsem jej nechtěl zmenšovat, tak se omlouvám.
Přílohy
nastrel_maly.jpg
nastrel
Naposledy upravil(a) libor007 dne 20 bře 2014 16:20, celkem upraveno 1 x.


CZ 200S Hunter 4.5+Sightron SIH TAC 4-12x40 AO MD
SPA CP-1M 4.5
Uživatelský avatar
Kubin.
Příspěvky: 571
Registrován: 23 říj 2007 10:32
Bydliště: Praha

Re: Nejde nastřelit vzduchovka(xisico)-jaké jsou možné příči

Příspěvek od Kubin. » 17 úno 2014 16:46

Zdravím...příčin může být několik...
Jen pár otázek.