"Nej" u zbrani

Vše co se událo v souvislosti se zbraněmi

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Nyx

"Nej" u zbraní

Příspěvek od Nyx » 24 kvě 2008 22:08

Dobrý den, jsem úplná amatérka, co se týká zbraní.. Mám dotaz. Píšu seminární práci na téma vývoj zbraní, historii jsem si vyhledala, ale spíš by mě zajímala současnost. Zajímalo by mě, jaká zbraň je například nejpřesnější, jaká nejvýkonnější, nejrychlejší apod. Moc děkuji za odpověď.


epetr2008

Příspěvek od epetr2008 » 24 kvě 2008 23:54

Jde ti o zbraně co jsou ve vývoji a nebo zbraně co si tady může koupit pan Myslivec na běhání po lese?
Vojenské zbraně?
Civilní zbraně?
Pušky, kuše, meče, biologické zbraně?

Prostě postrádám lepší definici.
Naposledy upravil(a) epetr2008 dne 25 kvě 2008 11:48, celkem upraveno 1 x.
Nyx

Příspěvek od Nyx » 25 kvě 2008 08:57

No, myslela jsem spíš zbraně ve vývoji, palné zbraně, pro vojáky i civilní. Hledala jsem na internetu a našla jsem, že nejvýkonnější zbraň je desert eagle .50 AE. Co se týče přesnosti, domnívám se, že by to mohl být například sniper. Zbraně budoucnosti mě taky zajímají, ale je pravda, že to nemám šanci nikde najít :(
Uživatelský avatar
ALKAJ
Příspěvky: 1603
Registrován: 08 úno 2007 15:40
Bydliště: Banskobystrický kraj (VK)

Příspěvek od ALKAJ » 25 kvě 2008 10:25

že nejvýkonnější zbraň je desert eagle .50 AE
:lol:
Uživatelský avatar
raduzs
Příspěvky: 530
Registrován: 12 kvě 2007 11:06
Bydliště: BA - okolie

Re: "Nej" u zbraní

Příspěvek od raduzs » 25 kvě 2008 10:46

Nyx píše:Dobrý den, jsem úplná amatérka, co se týká zbraní.. Mám dotaz. Píšu seminární práci na téma vývoj zbraní, historii jsem si vyhledala, ale spíš by mě zajímala současnost. Zajímalo by mě, jaká zbraň je například nejpřesnější, jaká nejvýkonnější, nejrychlejší apod. Moc děkuji za odpověď.