Nalez revolveru

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

mcpaul
Příspěvky: 4
Registrován: 06 bře 2008 18:27

Nález revolveru

Příspěvek od mcpaul » 06 bře 2008 21:50

Zdravim tady na foru,co se tyce zbrani tak jsem naprosty laik a z toho duvodu bych se chtel poradit jak postupovat.
Nahodou jsem na pude objevil revolver.
Je na nem Patent Rast Gasser Vien a cisla 62250
a nahore je V .a. a nejaky znak je dost zrezly a bohuzel jsou v nem i naboje
takze nevim co s tim mam delat.Prosim o radu jak mam postupovat a zajimal by me jakou ma eventuelne cenu.Mohl bych poskytnout i foto.


Kurt
Příspěvky: 172
Registrován: 25 pro 2007 21:37
Bydliště: CR

Příspěvek od Kurt » 06 bře 2008 22:00

§ 68, zákona 119/2002Sb.
"Každý, kdo nalezne zbraň kategorie A, B, C nebo D nebo střelivo do těchto zbraní, je povinen neprodleně oznámit jejich nález nejbližšímu příslušníkovi policie nebo útvaru policie, anebo orgánu místní samosprávy, který toto oznámení předá nejbližšímu útvaru policie. O oznámení vydá ten, kdo jej přijal, potvrzení."
BTW: že by? http://randyrick.us/AustrianFirearms/pm1898.htm
mcpaul
Příspěvky: 4
Registrován: 06 bře 2008 18:27

Příspěvek od mcpaul » 06 bře 2008 22:12

Tak to uz vim ze bych to mel odevzdat na policii ale zda se mi to celkem skoda ,jak s tim policie bude nakladat dale?
a podle tech fotek se mi zda ze je to presne ona i to pouzdro by celkem odpovidalo.
HanuIv
Odborník na zbraně
Příspěvky: 1223
Registrován: 14 črc 2005 10:01

Příspěvek od HanuIv » 07 bře 2008 07:14

mcpaul píše:Tak to uz vim ze bych to mel odevzdat na policii ale zda se mi to celkem skoda ,jak s tim policie bude nakladat dale?
a podle tech fotek se mi zda ze je to presne ona i to pouzdro by celkem odpovidalo.
Policie vezme zbraň do úschovy. Lze se domáhat úředního znehodnocení zbraně, ale podle mne rozhodnutí náleží náčelníku příslušného útvaru, který je pro danou oblast kompetentní.

Nenahlášení je rovno (v případě odhalení) trestnému činu nedovolenému ozbrojování.