Mal? odst?elova?ka
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Slečna Irma vypadá výborně vždy. Jen jsem myslel,že by to triko mělo být mokré
Re: Malá "odstřelovačka"
Takže pane profesore, znovu a lépe... Dnes jsem vyčerpal své fotografické umění, obnova fotodokumentace až příště.
Taky bych sem dal pár teču , ale nechci nikoho děsit
Trička super , dnes jsem převzal od pošty dvě modrá.

Trička super , dnes jsem převzal od pošty dvě modrá.
Chlapi u té Vaší MAO skupiny se mi začíná líbit,tak Vám sem teď hodím něco/přeloženo od fy ELEY/co se týká jak postupovat při rozběhu nové zbraně.Vašíku Ch.čti dobře!
Příteli střelče.A.vystřel nejméně 300 ran-pečlivě vyčisti po každé 50 ráně-použij pouze fosforbronz kartáč a patřičné chemikálie-čistit suchým hadříkem tak dlouho,dokud nezůstane naprosto čistý.B.vystřel celkem asi 1500 ran,jestliže hlaveň je vyrobena z karbonové oceli-vystřel dvojnásobný počet ran,jestliže hlaveň je z nerezavějící oceli-čistit každých 100 ran-užívej k tomu hadřík a patřičné chemikálie-čisti suchým hadrem až do té doby,kdy je hlaveň naprosto suchá a čistá-zkontroluj usazeniny olova na hadříku pokaždé,když ho protáhneš hlavní.Během testování/benchrest/-vystřel asi 100 ran a čisti znovu-střílej pomalu,aby se hlaveň nepřehřála-najdi nejlepší 4-5 serií nábojů,s kterými jsou nejlepší výsledky-před použitím každé z těchto sérií vyčisti hlaveň-zjisti,kolik ran to vezme,než se začnou formovat sevřené nástřelové formace-zjisti,kolik skupin můžeš nastřílet,než se velikost těchto formací začne zvětšovat-nastřílej 5 skupin z každé série a ignoruj výsledky té první-používej pouze špičkovou munici.Hodnocení hlavně 4x10 ran-průměr vstřelů pod 16mm-průměr,pod 15mm-dobrá,pod 14mm velmi dobrá,pod 13mm vynikající,pod 12mm-na zlatou medaili.