Mal? odst?elova?ka
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
-
- Odborník na zbraně
Montáž KZK
Zdravím vás při obědě. Koupil jsem montáž KZK a doma po přeměření jsem zjistil, že v místě připevnění na základnu má necelých 10mm přesně 9,7. Má jít na malorážku, která má základnu 11mm. Než oboje zanesu puškaři, myslíte, že je to OK nebo je to zmetek? Nejde na ní vůbec nasunout, zkoušel jsem to jen tak rukou, bez násilí. Díky.
Dvojdílná montáž tahle :
http://www.kzk-cz.com/produkty_drzaky.html
a flinta Anschutz 1408 EDSuper, má kulatou základnu, ale tomuhle typu montáže nevadí, je dostatečně vysoká
http://www.kzk-cz.com/produkty_drzaky.html
a flinta Anschutz 1408 EDSuper, má kulatou základnu, ale tomuhle typu montáže nevadí, je dostatečně vysoká
No jo, ale jak poznám, jestli dobře střílí, jsem začátečník, malorážku jsem poprvé držel v ruce při zkouškách na zbroják a optiku na flintě jsem viděl jen v televizi, nekecám. Teoreticky jsem, myslím, připraven dobřesportovec píše:Flintu si nastrel sam aspon se naucis, ktere tocitko je k cemu. Pokud chces soutezit, nic jineho Ti ani nezbyva.

- Sidewinder
- Kontaktovat uživatele:
To mark: KZK jsou sice fajn, ale vetsinou nejsou vyrobeny uplne idealni v soe, takze je dobre pred usazenim puskohledu dat na rybinu spodky montazi a trochu je projet trnem natrenym jemnou brusnou pastou, o prumeru jeden palec (nebo 30mm, dle montazi). Kdyz by jedno nebo obe oka nebyly v ose, hned to poznas podle toho, kde bude odchazet barva a podle toho budes brousit a brousit, az oka v ose budou. Do takto upravenych montazi pote sedi puskohled jak prdel na hrnci - coz je pro budouci spokojenost dost dulezite.
Ale to dulezite je: Nedelej si iluze, ze Ti tohle nejaky obycejny puskar udela .. kdyz chces takovyhle nadstandart, musis najit opravdu ty spravne lidi a nebo jeste lepe - udelat si to sam!