Koupe ZKM 452 -poradte

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Lubo
Příspěvky: 70
Registrován: 12 dub 2006 10:27

Koupě ZKM 452 -poraďte

Příspěvek od Lubo » 02 úno 2010 21:49

Uvažuji o koupi NOVÉ malorážky. Četl jsem, že 452 s mířidly (tj. "české verze") jsou méně kvalitní a trefit na dobrý kousek nemusí být pravidlem. Máte někdo podobné zkušenosti? Jsem začátečník, budu střílet jen pro zábavu na střelnici na cca 50m a do budoucna snad i k výuce mého syna. Zejména z hlediska výuky jsem preferoval mířidla před optikou, ale teď jsem četl, že verze do zahraničí bez mířidel jsou kvalitnější. Poraďte mi prosím. Doporučíte-li mi verzi s optikou, prosím upřesněte i typ optiky. Absolutní cenový strop je 12500Kč s DPH.


Uživatelský avatar
Sidewinder
Příspěvky: 1463
Registrován: 31 srp 2004 20:53
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě ZKM 452 -poraďte

Příspěvek od Sidewinder » 03 úno 2010 10:21

Kdyz uz to tedy musi byt NOVA puska .. a v teto cene, tak rozhodne bez miridel, jelikoz miridla komplikuji nasledne montaz optiky. Pazby jsou tvarove delane opravdu spise na strelbu s miridly, takze po instalaci optiky chybi licnice - no a v pripade s miridly je nutne instalovat optiku na podstatne vyssi montaze a licnice chybi jeste mnohem vice.

Kvalita je u CZUB promenliva, u vyvozovych modelu je ale "pry" podstatne mensi sance na nejaky horsi kus.

Pokud jde o pazbu, jediny rozumny tvar ma Silhouette a Style - ale ty jsou bohuzel jen v plastu - a tedy zbytecne lehoucke. Pokud to tedy ma byt drevo, tak jedine American nebo Varmint. Presnosti jsou na tom obdobne.

Dulezitou otazkou je kontrukce - 452 ma spoustovy mechanismus uplne naprd .. 453 je uz podstatne lepsi - takze bych se radeji podival po 453. Napinacek je tam sice k nicemu, ale chod bez nej se da mnohem lepe nastavit. 455 neznam ale dle fotek a dostupnych informaci je to jen prejmenovana a osizena 452.