Jen o vzduchovkach
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Dodatečně děkuji všem za rady, nakonec jsem se rozhodl, že koupim S634 a puškohled DELTA 4x32 AO (puškohled možná později zaleží co projde při jednání o rozpočtu na nový měsíc - udajně už těch "blbostí" mám hodně).
Otázka: Puškohled už sice montáž má prý kvalitní. Protože však považuji za poměrně důležité naučit mé 3 děti mířit normálně bez puškohledu, ale jsem lenoch a nechce se mi puškohled sundavat (to znamená předpokládám nové zastřílení), je možné použít nějakou vyšší montáž a používat "oboje" tzn. miřidla (např. na blízko) a puškohled na dálku, nebo je to blbost a je lepší to sundavat?
Omlouvám se jsem úplný začátečník (občas střílim jen c CO2 pistole), tak jestli jsem někoho pobouřil jako ten s brokama, tak se předem omlouvám.
Otázka: Puškohled už sice montáž má prý kvalitní. Protože však považuji za poměrně důležité naučit mé 3 děti mířit normálně bez puškohledu, ale jsem lenoch a nechce se mi puškohled sundavat (to znamená předpokládám nové zastřílení), je možné použít nějakou vyšší montáž a používat "oboje" tzn. miřidla (např. na blízko) a puškohled na dálku, nebo je to blbost a je lepší to sundavat?
Omlouvám se jsem úplný začátečník (občas střílim jen c CO2 pistole), tak jestli jsem někoho pobouřil jako ten s brokama, tak se předem omlouvám.
No každopádně ocelovou montáží, v tomto případě nejlépe jednodílnou, nic nezkazíš. Otázka ovšem je jestli jí na S634 seženeš, záleží na tom jakou bude mít šířku a délku rybiny. Aby jsi jí nemusel sundavat tak by to musela být montáž podhledová. Takové existují, ale opět nevím jestli na S634. Jinak to míření přes pevná mířidla přes podhledovou montáž není nic moc. Je možná lepší ten puškohled sundat, než vymýšlet nějaký kombinovaný řešení.
Rybina S634