jakou vzduchovku zvolit???

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

růža77
Příspěvky: 6
Registrován: 02 dub 2011 00:20

jakou vzduchovku zvolit???

Příspěvek od růža77 » 02 dub 2011 00:44

Dobrý den všem,
jsem zde naprostý nováček, poslední dobou jsem se zbláznil do vzduchovek a chystám se nějakou si pořídit. Snažil jsem se získat na netu nějaké informace, četl různá fóra, ale stále nemám jasno. Rozhodl jsem se prodat, nebo vyměnit svojí dosavadní pýchu ostřelovačku Dragunov originální ruské výroby v ostré verzi za nějakou dobrou vzduchovku. Moje představa původně byla Gamo Hunter 1250 s optikou, ale podle toho jak se o ní píše v různých fórech, nejsem si poslední dobou jist její kvalitou. Co se optiky týče, tam mám jasno. Měla by být Mil Dot s osvětlením, přiblížení asi 3-9x40 nebo lepší a přijde na ní i světlo s laserem. Ale co se týká vzduchovky samotné, stále nevím. Líbí se mi Diana 470TH, ale cena je opravdu vysoká. Taky se mi líbí Air Arms TX200mk3, ale stále nevím. Mám jasno v tom, že chci vzduchovku, ne větrovku, ani nic jiného. Od zbraně očekávám přesnost, rád bych tak na 50-60m, hezký design a samozřejmě bych i rád výkon kolem 300m/s. Zbrojní průkaz sice mám, ale uřčitě nechci nic, co bych muse přihlašovat, protože s tím chci střílet na zahradě. Možná to občas i použiju na nějaké větší myši, nebo ptáka typu holub, nebo vrána. Jsem ochotný investovat cca 13tis/zbraň
Můžete mi někdo poradit? Dá se třeba u Air Arms zvýšit o malinko výkon, aniž bych přišel o přesnost zbarně?
Děkuji všem. Karel


Uživatelský avatar
Kubajzz
Příspěvky: 8891
Registrován: 29 zář 2005 10:17
Bydliště: HFT závody...
Kontaktovat uživatele:

Re: jakou vzduchovku zvolit???

Příspěvek od Kubajzz » 02 dub 2011 01:48

Nic o tom nevíš, ale už chceš zvyšovat výkon...
Radši se prvně stav na nějaký sraz, ať vidíš o co jde. Jinak za ruského Dragunova by byla už slušná větrovka.