Heckler Koch nebo SIG

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

jackdaw11

Heckler Koch nebo SIG

Příspěvek od jackdaw11 » 19 črc 2008 10:31

Zdravím všechny a mám pár dotazů zejm. na znalce značek HK a SIG. Už cca 10 let jsem spokojený majitel HK USP Compact 9mm.

Pomalu se rozhoduji, že bych obměnil výzbroj :o) a současně přešel na jinou ráž. Uvažuji o .45 ACP. Jsem laik a na střelnici si chodím jen příležitostně zastřílet pro zábavu, zároveň nechci dělat kompromisy pokud jde o kvalitu a raději si připlatím za pocit, že mám to nejlepší.

Uvažuji o HK USP Expert, případně Mark 23 na jedné straně, nebo o SIG P220 nebo P226. Se značkou SIG zkušenosti nemám a dříve než si tyto zbraně půjdu vyzkoušet k prodejci by měl zajímal názor zkušenějších.
Poslední dotaz se týká ráží .357 SIG a .40 S&W a jejich (stručné, základní) srovnání s .45 ACP, děkuji.

Zdraví O.K.


Bobby_s_Lugerem
Příspěvky: 104
Registrován: 20 lis 2006 09:27
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Bobby_s_Lugerem » 19 črc 2008 11:33

HK i Sig jsou, dle mého skromného mínění, etalony ve zbraních pro, nejen, osobní obranu. Jsem šťastným vlastníka HK USP compact v cal. .40SW. Ze SIGa se mi střílelo stejně dobře. Subjektivně obě značky o třídu převyšují výrobce zákopového náčiní, co používá 3 pojistky a předepnutý úderník. O komparaci ráží už tady bylo psáno desítky stran, s tím závěrem, že 7,65Browning u sebe udělá víc práce než .357Magnum v trezoru:-). A pak je prý dobré se do útočníka strefit:-).
Nikdo

Příspěvek od Nikdo » 19 črc 2008 12:08

357sig by měl být ekvivalent revolverového 357mag. Střílel jsem touhle ráží ze zákopového náčiní(TM), zas tak hrozný to nebylo, ale žádný důvod k nadšení.
40sw se nedávno diskutoval zde (ta a následující stránka).