Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningova pruzina
Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
Možná by byla lepší 5,5.... Jakýma diabolkama si střílel na to auto
...střeliva není nikdy dost!!!
Gun Power SSS .25
FX Royal Elite .25
FX Indepedence .22
FX Indy .22
FWB 601
Gun Power SSS .25
FX Royal Elite .25
FX Indepedence .22
FX Indy .22
FWB 601
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
Klasicky exakt 0,547g
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
Blázni. Ale fandím vám. 470 z pístovky to je co za úpravy? Celý nový vlastní válec?
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
co vsetko si spravil,aby si dosiahol tu rychlost? predpokladam,ze si skracoval piest,aby bol vacsi objem vzduchu pred nim a samozrejme,musel si menit aj to natahovanie,aby sa to dalo nabit,ci?
rozmyslal som tiez nad H125 ale v 5,5 a aspon s 300m/s...to by bolo riadne delo na skodce
rozmyslal som tiez nad H125 ale v 5,5 a aspon s 300m/s...to by bolo riadne delo na skodce
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
U těch silnějších hatsanů udává výrobce maximální rychlost v ráži 4,5mm 380m/s (5,5mm - 305m/s ; 6,35mm - 230m/s). Pokud je ten údaj výrobce pravdivý, tak honzana40, aby dostal u 4,5mm 470m/s, musel určitě zvětšit nátah (objem...otázka je o kolik) a dát k tomu úměrně silnou pružinu (tohle asi bude největší alchymie - jakou a jak silnou). Pak jak psal že to snížil na 300m/s tak k tomu už by teoreticky nemusel zvětšovat nátah oproti továrnímu "nastavení" (když je to údajně schopno střílet 380m/s z fabriky) a stačí jen výměna pružiny za silnější. Jestli by to mělo být na hatsanovi 125 nebo 150, 155...by mělo být fuk (stejné válce). Tak se pochlub Honzo jak jsi to zbastlil
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
Jsem se ho ptal, hold nechtěl nic moc říct. Ale ta 5,5 v 300 m/s to by mohlo bejt slušný "dělo".
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
Jasný no. Taky jsem čekal, že na to tady nebude reagovat. Šlo mi jen o to, co s pístovkou jde všechno udělat. Prostě si s tím pohrát a vyblbnout. Nebude to s přesností pak už asi žádný zázrak ale na vyblbnutí dobré si občas vystřelit z něčeho jiného než 16J. Já myslím že když lze u 4,5mm dostat 470m/s, tak by těch tvých 300m/s u 5,5mm mohlo být reálných. Kdyžtak SZ ať to tu moc nehrotíme.
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
Každopádně myslím že ty tech. údaje jsou jak je píše honzana40 jsou o pístovek reálné. Dyť jsou v prodeji vzduchovky s výkonem 35J a víc J. A co mohou navíc obsahovat že jsou tak silné, nic jiného než obsahuje "klasika" - válec, píst, pružina...atd.
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
Vycházím z toho že nám honzana40 nekecal, tak reálné to snad bude. Prodejcům těch 35J moc nevěřím když to pomalu píšou u každé druhé vzduchovky. Tvoje představa (5,5mm 300m/s) je 45J. Nehledal bych v tom žádné složitosti jako jiný princip než u stávajících konsktrukcí. Hatsan na svých stránkách uvádí, že v 5,5mm má maximální rychlost 305m/s což by tím pádem mělo být dosažitelné bez zvětšování objemu (nátahu) válce a jen bys tam dal správnou pružinu a tradá. Honzana40 už si s tím musel ve 4,5mm pohrát víc, když max z výroby je 380m/s a on vytáhl na 470m/s. Celá věda Mně by se pro tento experiment zdála nejvhodnější flinta od hatsana s pevnou hlavní než H125 protože když už ta přesnost půjde do háje, tak ať je aspoň co nejvíc minimalizována.
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
akurat,ze tie s pevnou hlavnou su o dost drahsie a ak sa nieco posere,tak to nebude stat tolko penazi
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
Z toho mála co mě Honzana40 napsal, psal o silných pružinách na zakázku, které však nejsou levná záležitost a o zvětšení nátahu pístu = větší objem vzduchu pro stlačení.
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
ono tie originalne pruziny sa akosi tazko zhanaju u nas i v Cesku...este mi napadlo,ci by nebolo lepsie si to objednavat priamo od Turkov. Co vy na to?
Kde sa daju u nas este zohnat velmi kvalitne pruziny do tychto vzduchoviek? To je jedina vec,co ma brzdi,aby som si poriadil to 5,5 mm delo. 4,5 v cca 300m/s som uz mal,ale potom som sa jej zbavil a kupil si Slavku Ale silu to malo riadnu a o dieselingu ani nehovorim o 20% este silnejsie
Kde sa daju u nas este zohnat velmi kvalitne pruziny do tychto vzduchoviek? To je jedina vec,co ma brzdi,aby som si poriadil to 5,5 mm delo. 4,5 v cca 300m/s som uz mal,ale potom som sa jej zbavil a kupil si Slavku Ale silu to malo riadnu a o dieselingu ani nehovorim o 20% este silnejsie
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
Nj je otázka kolik do toho chceš vrazit. Asi na takové blbnutí bude stačit H125 než o 2000,- dražší pevná hlaveň.OneTouchy píše:akurat,ze tie s pevnou hlavnou su o dost drahsie a ak sa nieco posere,tak to nebude stat tolko penazi
S těma pružinama to asi není tak jednoduché no...už v jiném tématu se tím někdo zabýval a za 1. je asi problém najít výrobce který ti to udělá z kvalitního materiálu a za 2. zjistit jakou si nechat vyrobit (jaká síla drátu, délka, stoupání...).cvicubis píše:Z toho mála co mě Honzana40 napsal, psal o silných pružinách na zakázku, které však nejsou levná záležitost a o zvětšení nátahu pístu = větší objem vzduchu pro stlačení.
Můžeš jim zkusit napsat a uvidíš...OneTouchy píše:ono tie originalne pruziny sa akosi tazko zhanaju u nas i v Cesku...este mi napadlo,ci by nebolo lepsie si to objednavat priamo od Turkov. Co vy na to?
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
No právě, bylo by to zdlouhavé a drahé laborování. Proto by bylo lepší jak píše OneTouchy sehnat origoš přímo od výrobce. Ale nevím jak............. .S těma pružinama to asi není tak jednoduché no...už v jiném tématu se tím někdo zabýval a za 1. je asi problém najít výrobce který ti to udělá z kvalitního materiálu a za 2. zjistit jakou si nechat vyrobit (jaká síla drátu, délka, stoupání...).
Re: Hatsan 135 cal 6,35 - Tuningová pružina
na www.hatsan.com.tr som nevidel nikde kolonku SHOP...napisat im mozem,ale ci odpisu uz neviem...dam vediet,ako to dopadlo...
nepoznate este inu stranku/shop o hatsanoch?
nepoznate este inu stranku/shop o hatsanoch?