Filmy a zbrane

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět

Věříte realičnosti zbraní ve filmech?

Ano, filmaři si už dávají pozor
2
1%
Liší se kousek od kousku
68
41%
Nereálná je většinou přesnost střelby
28
17%
Nereálná je většinou ranivost zbraní
20
12%
Nereálné je skoro všechno
48
29%
 
Celkem hlasů: 166
iMartin
Příspěvky: 30
Registrován: 15 kvě 2007 20:07
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od iMartin » 04 bře 2008 23:40

Zdravím

Jelikož jsem na tomhle fóru nováček a nemám ještě ani zbroják, tak filmy a zbraně je asi jediný, k čemu bych mohl něco říct.

Docela častým trendem ve filmech je už několikrát zmiňovaná bezednost zásobníků, na kterou si jen málokterý filmař dává bacha, a jeden z mála filmů kde je kapacita zbraní vysoce reálná je podle mě film Kat (The Punisher), ale lepší je nezmiňovat se o tom, kolik toho hlavní hrdina filmu vydrží, a kolik toho unese, vzhledem k tomu, že na konci je zjevně vidět že podminoval parkoviště, kde bylo snad tisíc aut, náložema, o kterých se ve filmu zmínil, že jedna váží asi 3 kila (to když ji dával jednomu záporákovi do ruky, jak dlouho ji udrží aby nevybouchla).

Ještě by mezi takové filmy mohl patřit Terminátor (1, 2, 3), ale tam se mi taky několik věcí nezdálo, například ve dvojce jak měl Arnie tu lever-action brokovnici (nenapadá mě moc výstižný překlad ale myslím že každý ví o co jde), která byla moc krátká na to aby se do ní vešlo 8 nábojů.