Dreslerovy flobertky

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Blanka
Příspěvky: 107
Registrován: 30 lis 2017 17:14

Re: Dreslerovy flobertky

Příspěvek od Blanka » 29 pro 2022 08:12

To je výhoda při objednání přímo od výrobce, taky jsem ukecala pana Dresslera při objednávání Cobry na nenší slevu, když jsem mu vysvětlila že jsem studentka :oops:
Nevím, jestli má význam tak dlouá hlaveň, moje Cobra má hlavně dlouhé 81 mm a s přesností jsem velmi spokojená. Střílím na 10 - 20 metrů, pokud chce někdo na větší vzdálenost, tak se to asi vyplatí.


Fox Lady
Slavia 630
Cobra
Derringer Vosa
Balt
Příspěvky: 40
Registrován: 04 pro 2017 09:43

Re: Dreslerovy flobertky

Příspěvek od Balt » 29 pro 2022 09:06

Každý milimetr hlavně navíc je dobrý, je potom lepší přesnost ale i vyšší rychlost střely a tedy i energie. V tomhle drží King Cobra prim, má nejdelší hlavně vrtané a drážkované přímo do bloku hlavní, takže jsou těsně u sebe. Ostatní výrobci, ať je to Detonics nebo RM Metal dělají dvouhlavňové bloky tak, že do hlavňového bloku vyvrtají velké díry, do kterých vloží hlavně kruhového průřezu. Potom jsou ty hlavně daleko od sebe a to má nepříznivý vliv na přesnost střelby. Proto je King Cobra překonává v přesnosti.
King Cobra, Fox Special, Kozumplík ZEP 6
Frantisek69
Příspěvky: 53
Registrován: 22 črc 2007 20:53
Bydliště: Nitra-Slovensko

Re: Dreslerovy flobertky

Příspěvek od Frantisek69 » 10 úno 2023 09:21