U tehle vzduchovky dieseling samozrejme nehrozi (ja si nic nepletu nemusis mit obavu) ... nicmene kazde aplikovani oleje do pistu je nesmysl, chtel jsem na to upozornit.Kubajzz píše:Pravda, WD jsem myslel do hlavně, ale když už se o tom tzv. "dieselingu" bavíme. U téhle vzduchovky? Je to blbost.Andy píše:To ale nemyslis vazne kubajz, ze ne?Kubajzz píše:Wédéčkem taky nic nezkazíš.
Za prve si WDckem casem rozezere tesneni v pistu a za dalsi u silnejsich vzduchovek (bez difuzeru) by vlivem dieselingu "vodkragloval" tesneni za par desitek ran. Navic vsechny gamofky maji silikonova tesneni, ktere neni potreba mazat. Kdyz uz se vzduchovka maze, jsou na to specielni lubrikacni gely. Samozrejme to plati spis u tech vykonejsich zbrani.
Nepleť si vystupující proužek kouře z hlavně s dieselingem.
Já třeba u 630-ky mažu píst odjakživa lehce vazelínou, a nikdy jsem s tím neměl problém (cca 20let provozu).
Já tvrdím, že píst se občas mazat naopak musí. Chtěl bych vidět vzduchovku co jela třeba 5 let nasucho.
Bavím se o vzduchovkách kategorie Slávie, superostřelovačku Gamofku nemám, ale předpokládám, že tam má píst jako ostatní.
Slavie je jina zbran. Jine tesneni i pist... nicmene podobny vykon.
Co se tyka tesneni v pistu Gamovek tak je nemaji stejne jako maji slavie. Maji silikonove plne tesneni. Proto rikam, ze je neni treba mazat.