devitka

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
richard

devítka

Příspěvek od richard » 09 lis 2005 16:47

Ahoj kluci,
mám norinco 1911 v 45 a v budoucnu bych chtěl nějakou devítku. Měl jsem v ruce naši 75ku, glocka, kopii sigu od norinca a vikinga.
Viking mi pěkně sedl do ruky, zbytek mě ale moc neuchvátil. Glock je obecně dobře hodnocený ale je to plastový rám, na který nedám jiné pažbičky. 75ku někdo chválí, někdo zatracuje, v ruce mi ale seděla dobře a líbí se mi, že si na ni můžu dát nové pažbičky od hogue - mám je i na svojí 45cítce a je to opradu rozdíl - a taky spoušť má v lepší vzdálenosti než třeba moje 1911. Kopie sigu mi do ruky moc nesedla, zdá se mi být i tak nějak moc vysoká nad rukou.... . Pistoli chci především na střelnici, důležitá je pro mě ergonomie - mám středně velkou ruku, střílím jednou rukou, jsem pravák, hmotnost mě moc nebere a co se přesnosti týče, jsem začátečník, pomalu se ale lepším :) Horní hranici ceny jsem si dal někam k 20 000. Co mi jako uživatelé doporučíte a proč ? Zatím tak nejvíc váhám mezi čízou a glockem.... . Jsou i jiné alternativy za rozumnou cenu ?


Uživatelský avatar
jozsp111
Příspěvky: 390
Registrován: 08 zář 2005 14:50

Příspěvek od jozsp111 » 09 lis 2005 16:59

K 100 za 16 000 Sk je určite lepšia ako CZ 75
http://www.k100.sk/new/sk/
g.man
Příspěvky: 99
Registrován: 20 zář 2005 20:23

Příspěvek od g.man » 09 lis 2005 18:31

Jestli chceš měnit pažbičky, tak kup CZ. Jestli chceš zbraň na kterou je spoleh a vydrží všechno, tak si vem Glock :lol:
nespavec

Re:devítka

Příspěvek od nespavec » 09 lis 2005 19:07