Crosman 1322
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Ahoj , založil jsem nové téma vím že už tu je 1377 ale pro pořádek snad nevadí?Pořídil jsem tuto hračku k moji AA 410 a chci se zeptat až kam půjde a hlavně jak potunit ústovka.Uváděných 140m/s mě moc nebere.
Nějaké to PCP se najde ale EV 2 je moje nej
Re: Crosman 1322
No mam obidve a úpravy som zatial nerobil ale myslí že sú zhodné.Ináč 1322 sa mi javí lepšia či spúšt ale aj presnost.
Re: Crosman 1322
Myslel jsem že vnitřek je stejný,máš opravdu ověřeno že je 22 přesnější?Nebylo to jen větrem,že má těžší střelu?
Nějaké to PCP se najde ale EV 2 je moje nej
Re: Crosman 1322
No do nejakých 20-22m mi ide presnejšie skoro jednou dierou 1322,no mám na nej crosman pažbu,montáž a optiku.S tou ústoukou tích 140 to neni zas tak hrozné a neboj diabolku nevidíš.Ináč aj ja ju chcem trochu vylepšiť kovovým záverom 

Re: Crosman 1322
Tak se nestydte šup šup nějaké úpravy doufám že to půjde aspon na 170-180m/s
Nějaké to PCP se najde ale EV 2 je moje nej
Re: Crosman 1322
rik26
otázky: váha střely a kolik pumpíků při rychlosti 140/s
otázky: váha střely a kolik pumpíků při rychlosti 140/s
Re: Crosman 1322
1322 je novinka, tak že moc lidí ju mět ještě nebude. Taky mě moc zajimá.Za ty peníze to snad stojí. Jestli někdo může změřit rychlost na 4pumpnutí a potom dál po jednom pumpnutí navíc atd.. až do 10ti pumpnutí.
Re: Crosman 1322
Pokud má fakt 140 m/s v 5,5 nebo něco kolem s Exact Jumbo 1.030g a to je cca 10 Joulů,tak na 25m to musí ůplně stačit. Jdu do ní. Volám JEŽÍŠKOVI.
Re: Crosman 1322
tabulka je v crosman 1377 na str 28 ale necelých140 m to má na 20 pumpnutí
Re: Crosman 1322
jurasek59: Dík za info.
20x pumpovat,tak to by se mě fakt nechtělo.Těch 10x pumpnutí je až až dost. V přepočtu na váhu 1.030 při 20x pupíků to je 148.2 m/s = 11.34J a 10x pumpíků je 133 m/s = 9.13J Asi stejně koupím.
20x pumpovat,tak to by se mě fakt nechtělo.Těch 10x pumpnutí je až až dost. V přepočtu na váhu 1.030 při 20x pupíků to je 148.2 m/s = 11.34J a 10x pumpíků je 133 m/s = 9.13J Asi stejně koupím.
Re: Crosman 1322
Ja o ní taky přemýšlím ale asi o 4.5 protože ta 5.5 bude dost padat 9 j je málo
Re: Crosman 1322
Proto ji chci potunit ty 4,5 na blbnutí není ono.Ještě to zvaž když se podaří ta rychlost zvednout na cca 170-190 tak
to bude paráda.Taky jsem chtěl 4,5 ale jak jsem si prásknul z 5,5 tak bylo rozhodnuto.U 5,5 lépe nadeženeš J a na skákající plechovky paráda.
to bude paráda.Taky jsem chtěl 4,5 ale jak jsem si prásknul z 5,5 tak bylo rozhodnuto.U 5,5 lépe nadeženeš J a na skákající plechovky paráda.
Nějaké to PCP se najde ale EV 2 je moje nej
Re: Crosman 1322
zatím jsem tady o žádném tuningu nečet kromě jehli na nabíjení a pochybuji že ti v5.5 dá 180 m
Re: Crosman 1322
Možná výstupní kanálek do hlavně a bicí pružina přepoštěcí ventil jak to řešej u Zorki
Nějaké to PCP se najde ale EV 2 je moje nej
Re: Crosman 1322
Űpravy přepouštěcího ventilu jsou na pořadu až poté, co nezvládá vypustit všechen vzduch. Po úpravě transferportu obvykle přichází na řadu ploché čelo pístu a ventilu, doporučuju zagooglit crosman flat-top piston. To umožní dosáhnout stejný výkon jako dřív na míň pumpnutí.
Pokud ale chcete Crosman 1322/1377 ladit na výkon, první na řadě je výměna čepu ramene, aby tam místo krouceného plechu (roll pin) bylo něco, co jde rozebrat (tuningové shopy nabízejí buď čepy se závitem a matkama, nebo zápichem a plechovýma segrovkama; to druhé je na pumpování lepší a jednoduše zhotovitelné). To umožní rychlé rozbrání v poli a výměnu těsnění, která je nutná, když při honění výkonu některé těsnění nevydrží a profoukne (což na něm obvykle zanechá trvalé následky projevující se sníženým výkonem).
No a když se tohle vyřeší, hrozí jen nadměrné opotřebení (roztažení příslušných otvorů) ramene pumpy a hlavní trubky. U tohoto nemám jasno jestli má smysl to reinforcovat, nebo prostě časem koupit novou trubku a rameno. Pokud ale při tuningu dojde na instalaci kovového objímkošpuntu (např. tohodle), určitě není od věci přichytit k němu trubku dvěma krátkými šroubky po stranách (to by mělo rozložit opotřebení trubky na více míst).
Pokud ale chcete Crosman 1322/1377 ladit na výkon, první na řadě je výměna čepu ramene, aby tam místo krouceného plechu (roll pin) bylo něco, co jde rozebrat (tuningové shopy nabízejí buď čepy se závitem a matkama, nebo zápichem a plechovýma segrovkama; to druhé je na pumpování lepší a jednoduše zhotovitelné). To umožní rychlé rozbrání v poli a výměnu těsnění, která je nutná, když při honění výkonu některé těsnění nevydrží a profoukne (což na něm obvykle zanechá trvalé následky projevující se sníženým výkonem).
No a když se tohle vyřeší, hrozí jen nadměrné opotřebení (roztažení příslušných otvorů) ramene pumpy a hlavní trubky. U tohoto nemám jasno jestli má smysl to reinforcovat, nebo prostě časem koupit novou trubku a rameno. Pokud ale při tuningu dojde na instalaci kovového objímkošpuntu (např. tohodle), určitě není od věci přichytit k němu trubku dvěma krátkými šroubky po stranách (to by mělo rozložit opotřebení trubky na více míst).