Co si myslite o kulovych jednuskach??

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Hanz

Co si myslíte o kulových jednuškách??

Příspěvek od Hanz » 15 srp 2005 10:06

Rád bych si pořídil kul. jednušku(konkrétně IŽ 18 - 308W). Máte z touto zbraní skušenosti? Já jsem začátečník a potřeboval bych radu, jestli tuto ruskou, anebo od jiné firmy? Myslíte, že tato ráže je na odstřel černé a srnčí zvěře vcelku optimální? A jakou byste mi doporučili na ni dát optiku a s jakou montáží. Děkuji za vaše odpovědi. :?:


Uživatelský avatar
Andy
Moderátor
Příspěvky: 2230
Registrován: 22 bře 2005 09:36
Bydliště: Praha

Re: Co si myslíte o kulových jednuškách??

Příspěvek od Andy » 15 srp 2005 12:40

Hanz píše:Rád bych si pořídil kul. jednušku(konkrétně IŽ 18 - 308W). Máte z touto zbraní skušenosti? Já jsem začátečník a potřeboval bych radu, jestli tuto ruskou, anebo od jiné firmy? Myslíte, že tato ráže je na odstřel černé a srnčí zvěře vcelku optimální? A jakou byste mi doporučili na ni dát optiku a s jakou montáží. Děkuji za vaše odpovědi. :?:
Mily Hanzi,

pred casem zalozil stejne tema Bendy ale v sekci optika.
Precti si.

http://forum.gunshop.cz/viewtopic.php?p=4164#4164
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 15 srp 2005 14:09

kulová jednuška je na hovno
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník » 15 srp 2005 20:38

radši kulovou kozlici, volil bych 7x64
Uživatelský avatar
Andy
Moderátor
Příspěvky: 2230
Registrován: 22 bře 2005 09:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Andy » 15 srp 2005 21:07

Anonymous píše:radši kulovou kozlici, volil bych 7x64
Kulova kozlice uz ztraci teoretickou presnost dobre udelane jednusky. Kulova kozlice ci dvojak ma smysl pri lovu nebezpecne zvere, nebo pri nahankach na zver cernou. Nicmene jelikoz se strili na blizko.. staci jednotna strela do brokovnice. Jednuska ma prave cosi loveckeho... jedna kule... a vic nic...

Nicmene prakticka moc neni... to je pravda... jak pohodlne je po vystrelu hned prebit...
Návštěvník