Co si mysl?te o kulov?ch jednu?k?ch??
Moderátoři:Moderátoři, GunShop.cz
Rád bych si pořídil kul. jednušku(konkrétně IŽ 18 - 308W). Máte z touto zbraní skušenosti? Já jsem začátečník a potřeboval bych radu, jestli tuto ruskou, anebo od jiné firmy? Myslíte, že tato ráže je na odstřel černé a srnčí zvěře vcelku optimální? A jakou byste mi doporučili na ni dát optiku a s jakou montáží. Děkuji za vaše odpovědi. 

Re: Co si myslíte o kulových jednuškách??
Mily Hanzi,Hanz píše:Rád bych si pořídil kul. jednušku(konkrétně IŽ 18 - 308W). Máte z touto zbraní skušenosti? Já jsem začátečník a potřeboval bych radu, jestli tuto ruskou, anebo od jiné firmy? Myslíte, že tato ráže je na odstřel černé a srnčí zvěře vcelku optimální? A jakou byste mi doporučili na ni dát optiku a s jakou montáží. Děkuji za vaše odpovědi.
pred casem zalozil stejne tema Bendy ale v sekci optika.
Precti si.
http://forum.gunshop.cz/viewtopic.php?p=4164#4164
Kulova kozlice uz ztraci teoretickou presnost dobre udelane jednusky. Kulova kozlice ci dvojak ma smysl pri lovu nebezpecne zvere, nebo pri nahankach na zver cernou. Nicmene jelikoz se strili na blizko.. staci jednotna strela do brokovnice. Jednuska ma prave cosi loveckeho... jedna kule... a vic nic...Anonymous píše:radši kulovou kozlici, volil bych 7x64
Nicmene prakticka moc neni... to je pravda... jak pohodlne je po vystrelu hned prebit...
Říkáš, že je 308W v pohodě (Já si taky myslim), Ale dost lidí říká, že je lepší 7,62x54R(Kvůli rantlu na nábojnici do zlam. zbraní). Na 308W je takovéj zobáček na vytahování. Nemá někdo zkušenosti s tim zobáčkem??Jeho životnost, poruchovost, problemovost s vytahováním......????Anonymous píše:Nic proti ní nemám,na kukobroku je také jen jedna kulová rána.Druhou stejně potřebuješ až na dostřel a to pohodlně stačíš přebít.Ovšem na naháňku bych si ji nebral.Cal.308W je v pořádku.