Alfa Defender versus Glock 19

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

andrewl
Příspěvky: 104
Registrován: 18 zář 2006 21:10

Alfa Defender versus Glock 19

Příspěvek od andrewl » 11 srp 2009 20:20

Ahoj, tak jsem se rozhodl, že se podělím o názory porovnání těchto dvou zbraní. Myslím, že se jedná o zcela nezaujatý názor člověka, který není ve zbraních vyložený začátečník, ale zase ne nějaký profík. Zkrátka jsem nezaujatý laik, který porovnává dvě velmi známé zbraně.
Situace je taková: Alfu jsem si koupil hned jak jsem udělal ZP.(cca 3 roky zpět) Tenkrát jsem moc peněz neměl a velmi mě nalákala nízká cena. V porovnání s ostatními totiž Alfa vyšla opravdu velmi levně. Nezapomeňte, že tehdy stál Glock 19 kolem 17 500,- Kč. Dnes je o cca 1 500 levnější. Za tu cenu jsem to vyhodnotil jako velmi dobrou koupi. Za necelých 11 000,- Kč jsem dostal férovou devítku, moderní provedení na plastovém rámu, osvědčená a spolehlivá konstrukce CZ 75, úchop vyloženě dobrý (dalo by se říci komfortní). Střelba je velmi příjemná a přesná. Zkoušel jsem různé střelivo a Alfa neměla s ničím problém. V podstatě nevím co to je, když se zbraň zasekne nebo něco podobného. V životě se mi to nestalo.