Vyhazovac Brokovnice

Otázky týkající se zbrojního průkazu, držení a zařazení jednotlivých zbraní atd.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Bratprd
Příspěvky: 7
Registrován: 20 kvě 2015 08:28

Vyhazovač Brokovnice

Příspěvek od Bratprd » 20 kvě 2015 08:36

Zdravím,
potřeboval bych radu, jsem naprostý začátečník, co se zbraní týče a včera jsem byl vyhozen od praktické zk. odborné způsobilosti.
Bohužel nevím co jsem přesně udělal špatně, vyhodil mě z manipulace s brokovnicí, když se mi tam seknul náboj, při nabíjení. Seknul se mi o ten vyhazovač a pak mě uvařil na tom že jsem nevěděl co s tím, resp. jak ten vyhazovač povolit.
Jinak s brokovnicí nebyl problém, na to že jsem jí držel poprvé v ruce, tak jsem ji v klidu rozebral, složil ale to jak vypustit vyhazovač jsem se prostě nikde nedočetl. Bohužel neznám nikoho s brokovou dvojkou, aby mi to osvětlil.
Říkal mi že jsem jí snad nevypustil či co, takže jsem měl vypustit kohouty pos složení zbraně? Resp, po složení zmáčknout obě spouště?

Díky za radu.


strelec3751
Příspěvky: 610
Registrován: 30 bře 2012 18:55
Bydliště: východní okolí Prahy

Re: Vyhazovač Brokovnice

Příspěvek od strelec3751 » 20 kvě 2015 11:47

Co to znamená "seknul se mi náboj" ?
Občas se stává, že se okraj náboje dostane pod měsíček vyhazovače. Podle mých bohatých zkušeností se s tím nedá dělat skoro nic. Jedině za dodržení maximální bezpečnost použít hrubou sílu a za pomoci nějakého tenkého nástroje přesmeknout okraj náboje zpět nad vyhazovač.
O možnosti "vypuštění" vyhazovače jsem nikdy neslyšel.
Bratprd
Příspěvky: 7
Registrován: 20 kvě 2015 08:28

Re: Vyhazovač Brokovnice

Příspěvek od Bratprd » 20 kvě 2015 13:47

Měl jsem zlomenou brokovnici, a vkládal jsem patronu a zasekla se mi nejspíš hranou o ten vyhazovač, těžko říct, musel bych použít dle mého větší sílu a nechtělo se mi tam s tim před kamerou, 2x policisty a komisařem moc lomcovat :-).