Zdravím všechny střelce, rozhodl sem se napsat mou zkušenost z výběrem pistole 9mmL.Po delším“studování“sem si konečně vybral.Původně sem uvažoval o CZ75 combat,CZ sp-01 Shadow,Sig-Sauer226,K-100 a Glock 19(Alfu sem si jen okrajově proklep,mněl sem trochu pochyby). Časem sem vyřadil K-100,dle mého názoru nic moc krom reklamy a propagandy,cenově je někde jak CZ(a cz je přeci jen osvědčeny a tradiční domácí výrobce), vyřadil sem i Sig 226 je sice kvalitní a spolehlivá ,ale na můj vkus dost drahá(a do číny sem jít nechtěl).Zajel sem do prodejny Alfa-proj v Brně “ošahal“sem si CZ,G 19 atd…ale nakonec sem neodolal a šel do Alfa Defender, je hezká rozměry podobné jak G19,a mně víc vyhovující klasika SA/DA v plastu a co si budem nalhávat za skvělou cenu,v akci 8393kč new. Pan Pekařík mi vybral pistoli z min. vůlemi.První test 50ks z toho 6x došlo k neúplnému dovření závěru,ale stačilo ho jen dotlačit palcem jinak všechno ok,přesnost i chování zbraně mně příjemně překvapilo(nejsem začátečník aktivně střílím 13let skoro ze všeho). Tet má za sebou 150ks,funkce je bez problému závěr z rámem se usadil a spoušť začíná být hladká .Je samozřejmé,že každá new zbraň potřebuje záběh 200-500ks.Co se tyče zpracování rámu i závěru, není co vytknout,všechny plochy hladké bez stop opracování,rám bez nálitků a podobně,hlaveň je masivní kousek hladce opracován z venku i zevnitř vývrtu(lepší než u CZ),chod spoušťového mechanizmu lepší standart(za ty prachy super), držení je pohodlné a pevné prostě sedí,já ji ještě opatřil gumovým návlekem(stačí obyčejná duše z kola zastřižená aby to sedělo)a vypadá to celkem dobře

. Dnes sem se zaměřil na přesnost, venku -5 (tuhli prsty