Fórum GunShop.cz - zbraně, střelivo, optika

Diskuzní fórum o zbraních, střelivu,optice

Právě je 24 led 2017 08:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 922 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 18 led 2011 20:50 
Offline

Registrován: 09 lis 2010 20:45
Příspěvky: 397
Bydliště: Klatovy
Na druhou stranu je to jen železo,navaříš,odřízneš...vybrousíš :)
Asi 4x jsem vařil a vrtal kanál k hlavni :lol:

_________________
TAU MK300 + Burris,občas dioptr
Slavia 630
Tau 7


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 18 led 2011 21:03 
Offline

Registrován: 16 led 2011 13:33
Příspěvky: 56
Bydliště: S bytnou doma
Ten matroš se může odebrat max 6mm, tam když bude nějaká minymální úchylka tak to nebude ani znát. Na takovou prácičku musí bejt správná konstalace a nálada a taky mašina!!!

_________________
Slavia 630 4,5(177)
QB 79 4,5(177) x Bullet Project 4-16X50AOE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 18 led 2011 23:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2009 21:19
Příspěvky: 1697
Bydliště: z5 na 9
si myslim že je to nesmysl odebírat matroš, jednak náročný, za 2. možné snížení odolnosti, a taky to maso je tam dobrý už i jako závaží

_________________
Nejde!Prostě NNe


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 19 led 2011 11:36 
Offline

Registrován: 16 led 2011 13:33
Příspěvky: 56
Bydliště: S bytnou doma
Právě proto aby se nesnížila pevnost, tak můžeš odebrat 5 max 6mm. Já v tom odebrání nevidím až tak velkej problém, pokud seženu vhodnej nástroj tak to bez vědších obtíží dokážeme. Určitě ho nebudu nechávat dělat!!!! To větší problém vidím ve svarech na tělese, každej svar kterej má něco držet a má mít pevnost při chladnutí hodně pracuje. Svařovat na přesný trubce, a to těleso je, je dost nebezpečný.

_________________
Slavia 630 4,5(177)
QB 79 4,5(177) x Bullet Project 4-16X50AOE


Naposledy upravil kerimcom dne 27 led 2011 11:11, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 19 led 2011 23:07 
Offline

Registrován: 03 srp 2010 20:42
Příspěvky: 749
neviem,ci to sem patri...chcel by som sa spytat,ako je to u vetroviek...4,5 pri 15J spotrebuje viacej vzduchu ako 5,5 alebo naopak? dakujem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 20 led 2011 00:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2009 21:19
Příspěvky: 1697
Bydliště: z5 na 9
TO kerimcom: jenže právě to pouzdro už svařený je v originálu a hádej kde :? když prohloubíš válec tak se nesmíš dostat na ten svár a ten může být klidně jen těch 5mm ode dna. Navíc pár mm nátahu za tu práci se mi zdá docela nicmoc
OneT.-4,5 žere víc

_________________
Nejde!Prostě NNe


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 20 led 2011 04:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2011 03:17
Příspěvky: 140
Bydliště: Oderské vrchy
nevim jestli se to uz resilo, ale nez masakrovat doma valec, zda se mi lepsi udelat dirku z nej ven vetsi (myslim tu co zene vzduch do hlavne) vcera jsem totiz experimetoval s tesnenim co mam mezi valcem a hlavni a mam ho takove valcove, takze zadky krouzek
dal jsem jine co melo mensi dirku a testoval jsem to na 2cm drevotrisce a musim rict, ze cim mensi dira, tim slabsi zaryti
gumove tesneni se mi zdalo lip upravitelne, pak jsem sel na silikonove a vzhledem k jeho mekkosti se i stalo, ze kdyz hlaven zavrela, tak ho tak zmackla, ze skoro zavrelo tu dirku a pist udelal jen pf pf pffff pf pf a diabolka ani nesla ven nebo tak mizerne, ze se jen otiskla a odrazila
tak sem sel druhym smerem-zvetsit dirku tesneni, nakonec sem skoncil na 6mm a drevotriska po kazde rane zacala vybulovat zadni stenu, po dvou ranach na stejne misto sem to uz prostrelil
jen me desi tech 6mm pac diabolka nekdy nedrzi uplne suprove v hlavni a muze hupsnout az do toho tesneni a cast vzduchu pri vyfukovani muze utect, ale spoleham na to, ze se trosinku stahne tlakem hlavne a diabolka neprojde zpet
to same by to mohlo udelat i kdyz by se moc zvetsila dira do valce a takova diabolka ve valci by asi nebylo to prave, takze lehce zvetsit otvor, ale nesel bych nad 4.4 mm

_________________
Požuby ožbrojen, hrožně koušu a když dojdou žuby tak škrábu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 20 led 2011 06:43 
Offline

Registrován: 16 led 2011 13:33
Příspěvky: 56
Bydliště: S bytnou doma
To je pravda že pouzdro je svařené, ale jako polotovar který se dál opracovává a proto když do něj řízneš může se projevit pnutí a nedáš to už dohromady. Tak tohle mám od kolegy strojaře má už to za sebou(ta vzduchovka co ji chtě předělat)

_________________
Slavia 630 4,5(177)
QB 79 4,5(177) x Bullet Project 4-16X50AOE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 20 led 2011 07:39 
Offline

Registrován: 16 led 2011 13:33
Příspěvky: 56
Bydliště: S bytnou doma
To je pravda že pouzdro je svařené, ale jako polotovar který se dál opracovává a proto když do něj řízneš může se projevit pnutí a nedáš to už dohromady. Tak tohle mám od kolegy strojaře má už to za sebou(ta vzduchovka co ji chtě předělat) To těsnění by eventuelně mohla mít tvar jako má manžeta, nevim kde takový sehnat ale někde jsem něco podobnýho viděl. Budu přemejšlet?

_________________
Slavia 630 4,5(177)
QB 79 4,5(177) x Bullet Project 4-16X50AOE


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 20 led 2011 10:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008 19:53
Příspěvky: 826
Bydliště: Slovensko
To pnutie je ok, ale nie na trubke s drazkou.
Pokial by bolo nieco na trubke privarane od vyroby, potom sa da hovorit o pnuti ale na cistom sulci urcite nie. :wink:

_________________
SPA CP1-M 4,5mm
Slavia 618
Slavia 630
Slavia 634 + Delta entry IR 6x32AO
HW100S Bullpup + HAWKE SID.TAC.30IR 8.5-25x42


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 20 led 2011 18:01 
Offline

Registrován: 09 lis 2010 20:45
Příspěvky: 397
Bydliště: Klatovy
2 von.raven řešilo a já to i zkoušel a málem si zmršil vzduchovku.Nevím kolik byl originál,ale já šel hned na 5mm.Před tím to bylo slabý,potom byl i flusbrok kanón :x .Takže jsem zavařil a od 2,5 mm jsem zkoušel a po 0,5 jsem zvětšoval.
Zkončil jsem asi na 3,5mm,nevím přesně.
Změř mi prosím originál.

_________________
TAU MK300 + Burris,občas dioptr
Slavia 630
Tau 7


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 20 led 2011 19:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2011 03:17
Příspěvky: 140
Bydliště: Oderské vrchy
2 doveda, tak tesneni je vnejsi prumer 15, vnitrni 6mm, tloustka 3mm a ta dira k pistu ma 4mm
......
jo a vsiml jsem si jak se kolem strany 60 resilo ve vzduchovkach Hatsan jak je reseny ten zaver a hlaven :D jestli to tam lita vzduchem, kdyz se zavre :D tak zaver je jen takovy natrubek s packou a ten je nasroubovany na hlavni co vede od konce zaveru az pod musku uvnitr toho co vypada jako hlaven a je na tom muska :D da se posunout zaver dopredu a hlaven se vysune az pod muskou skoro ven, na konci ma zarez pro sroubovak a da se s ni pootocit kdyby to fest valilo na jeden smer a puskohled by to nezvladal nastavit
kousicek sem hlaven a zaver zezadu zapiloval at to netlaci moc do te gumy tesneni, ale ne zas tak moc aby zaclo profoukavat, a ted se i lehce zavira
kdyby se to ojelo tak vsude mozne kde prodavaji dily pro instalatery sezenete tesneni prumeru 16mm s malou vnitrni dirou a sirkou kolem 4mm a staci to projet vrtackou na 5mm a nechat uple a ojet pilnikem jak se toci na 15mm a sesmirglovat na 3mm tloustky :D za 12 korun asi 10 tesneni, brat jen cernou gumu, nebrat silikonove barevne

_________________
Požuby ožbrojen, hrožně koušu a když dojdou žuby tak škrábu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 20 led 2011 19:17 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008 19:53
Příspěvky: 826
Bydliště: Slovensko
Co sa tyka tej dierky, su tu niekde články kde sa to odborne riešilo.
Skusali sa rozne priemery, samozrejme s chronom a pod 3,2mm a nad 3,5mm to islo s výkonom dolu vodou (zle).
Takže idealny priemer je jasný. :wink:
Dokonca sa tam riesili kuzelove diery a podobne..... :?:

_________________
SPA CP1-M 4,5mm
Slavia 618
Slavia 630
Slavia 634 + Delta entry IR 6x32AO
HW100S Bullpup + HAWKE SID.TAC.30IR 8.5-25x42


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 20 led 2011 19:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 04 led 2011 03:17
Příspěvky: 140
Bydliště: Oderské vrchy
a to se resilo pro hatsany primo nebo tak vseobecne nebo pcp nebo co2? pac ja to mam origos 4mm mozna i 4.1mm

_________________
Požuby ožbrojen, hrožně koušu a když dojdou žuby tak škrábu :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Tuning vzduchovek
PříspěvekNapsal: 20 led 2011 19:36 
Offline

Registrován: 09 lis 2010 20:45
Příspěvky: 397
Bydliště: Klatovy
Bavíme se o S 630?
Páč už 5mm fakt bylo moc,jen to flusalo.

_________________
TAU MK300 + Burris,občas dioptr
Slavia 630
Tau 7


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 922 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Slop a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO