tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz
-
- Příspěvky: 201
- Registrován: 23 kvě 2011 18:24
- Bydliště: Bohumín
- Kontaktovat uživatele:
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Zdar chlapci a chlapi, čím mažete písty na pružinovkách? u s630-631 sem vždy používal konkor a nedieselovalo mi to, ale co sem vyměnil píst a pružinu ze s634, tak to dieseluje jako prase a když to vytřu do sucha, tak to zas drhne.
S dieselingem to má přes 37J a dyž to jede zas nasucho, tak mi to ukazuje někdy 2J, někdy 3J což je horší než orig. s631
Chtělo by to nějaké dostupné (v obchodě) mazivo co nedieseluje.
Přikládám fotku z polského chrona jak to dieseluje.
S dieselingem to má přes 37J a dyž to jede zas nasucho, tak mi to ukazuje někdy 2J, někdy 3J což je horší než orig. s631
Chtělo by to nějaké dostupné (v obchodě) mazivo co nedieseluje.
Přikládám fotku z polského chrona jak to dieseluje.
Boží mlýny melou pomalu,ale jistě. Aneb na každou svini už se vaří voda.
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Tak já mám 2ks Slavia 631 v77 a jedna má vývrt v hlavni až do konce a u druhý končí 4,5cm od konce hlavně.Kanálky v pouzdru mají více jak 4mm.Proč se dělají dlouhé hlavně když to nemá vliv na přesnost?
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Vliv na přesnost to má,u lufin,co nekopou.
Slavia 631problém
Zdravím, mám pro většinu z vás asi tupý dotaz. Syn dostal vzduchovku Slavia 631, ale nejde u ní zaklapnout hlaveň, prostě nedrží (na hlavni je pojistka). Díky moc za radu jestli ji vyhodit nebo s ní pujde něco udělat.
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
vyfoť to místo kde je spojená hlaveň s tělem a dej to sem, já mám taky jednu co nejde zajistit a je tam v těle pod vzduchovým kanálkem takový trn a ten mám ulomený tak jestli nemáš to samé,a nebo jestli není zaseklý ten čep kterým se odjišťuje hlaveň při zlamování
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
nevim proč pořád řešíte délku hlavně u slávie....jednou to spočítali a vyrobili lidi,co to mu rozumí....odzkoušeli a vyrobili-funguje a střílí....nutno ovšem napsat,že slavia 620-630-631-634 jsou určené pouze a jedině na rekreační a sportovní střelbu na 10-15 metrů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!........ne že si to každej koupí a zkouší ohranou pohádku "kostka cukru na 80 metrů"...to bohužel nefunguje.......on je dost velkej problém trefit jí na těch 10-15 metrů.....natož 80 to fakt blbost.......první 634 měli původní hlavně 630-31 jenže se při natahování ohybali,tak je začli postupně zkracovat...až na tu nynější délku..........S634 není špatná,ale je to nedodělaný předražený paskvil s malým výkonem....psaných 240m/s nemá ani jedna....měl sem jich asi 7 ks....a průměr mezi 200-215m/s..........momentálně řešim jednu s634 u svého puškaře,zkouším uplně jinou pružinu z jíné vzduchovky...je měkčí bude mít cca 200m/s
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Tady jsem to vyfotil a vypadá to, že čep i pojistka jsou v pohodě
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Ten čep mi moc v pohodě nepřijde, to foto je strašné a nějaký lepší popis závady? dovírá se hlaveň? cvaká ale nedrží, nebo nejde dovřít?
Třeba je ohnutá hlaveň pač je moc dlouhá
Třeba je ohnutá hlaveň pač je moc dlouhá
Nejde!Prostě NNe
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
No psal jsem že je to moje tupost, až teď jsem si všiml, že nevyjíždí dost pojistka. Holt tupost radost
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Pepan:kdyby ses podíval o cca 3,4 příspěvky výše,zjistil bys,že mu hlaveň nedrží zaklaplá...
qvadis:podle mě,byl jsem se teď schválně podívat,je pojistka málo vysunutá a záskočka taky nevypadá moc zdravě.
qvadis:podle mě,byl jsem se teď schválně podívat,je pojistka málo vysunutá a záskočka taky nevypadá moc zdravě.
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Ford 79: To já mám ale štěstí, moje 634 má naměřeno 242m/s , a bylo to myslím 15,4 J. No nemáš šťastnou ruku . A na třeba 30m kostku cukru rozhodně sundám. Uznávám, že jsem si musel slávku doladit, ale jsem nadmíru spokojený a velice mě baví příspěvky o neexistujících dobrých slávijích . Jsou lidi co s tím chodí po závodech a nechávají za sebou i několikrát dražší stroje.
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Na slávinku taky nedám dopustit. Nejvíc mě brala 631.
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
čaute, mám taký mensí problém s mojou 630 mod. 77, menil som pružinu (originál), a tesnenie piestu. A asi tak po 40-50strelách, keď naťahujem, ako keby niečo drelo o pružinu. A neviem prísť čo. Také rinčanie, aj pri výstrele aj pri naťahovaní. z jednej strany je pružina oškrená na šírku cca 3-4mm. Strelba v poho. Stretli ste sa stým? Diky
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Drhne ti napínací táhlo o pružinu, myslím si že je to častý problém u těchto vzduchovek. I u mé to dělalo. Zkusil jsem pettuning, pomohlo, ale jen chvíli, pak konec táhla zas prodřel ten petmatroš a... Prostě jde o maličko hloubš než je třeba. Lze to vyřešit buď mírným vypodložením táhla od válce (např."podkůvkou" ze silonu), nebo já jsem to osobně pořešil mírným!!! a kolmým zbrousnutím té podélné plošky táhla co jde do drážky pístu. Ale pozor! Jen VELMI MÍRNĚ!!! Přeženeš to a je malér. Zkrátka pořád zkoušet, aby pokud je táhlo opřené o válec (ve smontovaném stavu ho tam drží ta ocelová pružinka v pažbě), tak aby ten konec zaklesl dobře do drážky v pístu, ale nezajížděl až do pružiny.
Stává se to, když se ohobluje (i trochu) táhlo o válec (pouzdro), čímž se ten záklesný zobáček táhla dostane hlouběji než má. Aspoň u mé to tak bylo.
Stává se to, když se ohobluje (i trochu) táhlo o válec (pouzdro), čímž se ten záklesný zobáček táhla dostane hlouběji než má. Aspoň u mé to tak bylo.
Weihrauch 660 Match, Weihrauch Arminius HW .38Sp., Glock 17 G.4, CZUB 455 Jaguar, ZH 202, Haenel Suhl 150, Drulov 70, Erma .22 atd.
Re: tuning a opravy Slavie 620, 630 a 631
Ahoj.Zlomil jsem hlaveň u slávie 620.Nemůžu sehnat jinou.Zkoušel někdo připasovat hlaveň ze S 630?