Strelba VzPi

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
kb
Příspěvky: 395
Registrován: 21 zář 2008 10:02
Bydliště: Piešťany

Streľba VzPi

Příspěvek od kb » 03 srp 2011 09:10

Dobrý deň,

som začiatočník v streľbe zo vzduchovej pištole. Strieľam s TAU MK-08, zatiaľ veľmi krátko - cca 1200 diabol. Zo začiatku sa výsledky streľby rapídne zlepšovali, zakrátko som sa dostal na sústrel v 8-čkovom kruhu. Teraz sa sústrel začal zhoršovať, som v 7-čkovom kruhu. Niekde asi robím základnú chybu. Myslím, že držanie zbrane sa mi podarilo ako-tak zvládnuť, aj postoj a mierenie. Možnú chybu by som videl v spúšťaní. Preto by som sa chcel spýtať nasledovné : v streleckej lietratúre (Skanaker) sa uvádza, že u VzPi býva spúšť nastavená tak, že odpor v 1. polohe je cca 380 g a odpor v 2. polohe +130 g, t.j. spolu 510 g. Ja mám odpor v 1. polohe 200 g a odpor v 2. polohe +310 g, spolu 510 g. Podľa výrobcu je odpor 1. polohy daný tuhosťou spružinky a nedá sa regulovať. Nie je nárast odporu v tlakovom bode +310 g príliš veľký? Nemôže spôsobiť rozkývanie zbrane?
Druhá otázka sa týka techniky spúšťania : má sa spúšť stláčať plynule, t.j. od nuly cez tlakový bod až po spustenie, alebo sa má stláčanie prerušiť v tlakovom bode a potom po pauze ďalej postupne zvyšovať tlak?

Za rady vopred ďakujem, kb.
Přílohy
IMG_1781.jpg
IMG_1780.jpg
IMG_1778.jpg
Naposledy upravil(a) kb dne 04 srp 2011 18:51, celkem upraveno 1 x.


TAU 7, Steyr LP10, Slavia 631, Feinwerkbau Model 500, vz. 47, Ardesa Patriot .45
Smazaný uživatel 3736

Re: Streľba VzPi

Příspěvek od Smazaný uživatel 3736 » 03 srp 2011 18:20

kb,
aké používaš strelivo? Nehľadám v tom chybu, len to chcem vedieť pre info.
Uživatelský avatar
kb
Příspěvky: 395
Registrován: 21 zář 2008 10:02
Bydliště: Piešťany

Re: Streľba VzPi

Příspěvek od kb » 03 srp 2011 18:39

martin 1976,
používam JSB Match 4,5 mm - 0,52 g a JSB Match S100 4,5 mm - 0,535 g. Zatiaľ ich testujem, zdá sa, že S100 sú lepšie.