Sportovni strelba - zacatecnik

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
jura313
Příspěvky: 3
Registrován: 20 pro 2015 21:13

Sportovní střelba - začátečník

Příspěvek od jura313 » 19 bře 2016 12:16

Zdravím všechny střelce. Nevím jestli jsem se správně zařadil do kategorie, když tak mě prosím přesuňte.
Abych trochu nastínil situaci. Jsem čerstvým majitelem ZP sk. B (resp. čekám na vyhotovení průkazu) a začal jsem přemýšlet jak dál.
Mohl by mi někdo nastínit, jaké možnosti skýtá sportovní střelba? Trochu jsem přemýšlel o mířené střelbě, ale jak jsem napsal, jsem začátečník, a nic o této problematice nevím. Děkuji za snahu


Vaskent
Příspěvky: 323
Registrován: 14 říj 2009 23:33
Kontaktovat uživatele:

Re: Sportovní střelba - začátečník

Příspěvek od Vaskent » 19 bře 2016 22:10

tak v první řadě buď asi konkretnější o jakou střelbu máš nejvíce zájem. Myslim tim Puška/pistole/broková střelba. To je asi základní předpoklad k zodpovězení tvého dotazu ;)
jura313
Příspěvky: 3
Registrován: 20 pro 2015 21:13

Re: Sportovní střelba - začátečník

Příspěvek od jura313 » 23 bře 2016 06:54

Pistole ;)
JBS
Příspěvky: 11
Registrován: 13 bře 2016 22:27
Bydliště: Znojmo

Re: Sportovní střelba - začátečník

Příspěvek od JBS » 23 bře 2016 19:09

Zkus kliknout na videokanál ISSF a shlídnout některá videa.
Když pistole, tak vzduchová (řekněme jí základ mířené) + levný provoz, a pakliže mířená i dál, pal libovolná pistole (malorážka) na 50m, ale to ti bude v začátku poměrně těžkým oříškem. :-)

Napiš, odkud jsi, zkusíme tě nasměrovat na najbližšší klub, pak budeš mít cestu o mnoho snažší.

https://www.youtube.com/user/issfchannel
Anschutz 1913 Super Match
Anschutz M54 ala W KK200
Ural-2 ala W KK200
TOZ-35+Nikko Stirling 4x32AO
Margolina
Meopta Sport 25x70, 40x70, 2x Carl Zeiss Asiola
nějáké větrovky..
Dál už to vypisovat nebudu, není to nic zajímavého.
sapér vodička
Příspěvky: 53
Registrován: 04 říj 2015 20:36

Re: Sportovní střelba - začátečník