Fórum GunShop.cz - zbraně, střelivo, optika

Diskuzní fórum o zbraních, střelivu,optice

Právě je 23 bře 2017 03:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3610 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 237, 238, 239, 240, 241
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Slavia 634
PříspěvekNapsal: 13 lis 2016 13:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2006 20:21
Příspěvky: 232
Jen k té kvalitě. Celkem často renovuju i staré Slavie, především 630-631, TEXy. Slávie nejvíc od 1979-1990. Problémy s různými délkami pístů byly již i zde. 1-2mm neni výjimkou. Hmotnost a opracování pístů taky neni stejné, i tyčka pístu zapadajíc do záchytu spoustě, kolikrát pootočená z výroby. Třeba i hmotnost bývá rozdílná i více než 5g, vše u pístů se silonovým těsněním. Setkal jsem se i s vnitřní opracování pracovní části válce u jedné 630 z roku 1980 a druhé 1982, která byla spíš vícehran než hladký válec. Tyto vzduchovky taky měly nižší výkon než ostatní. Nakřivo vyvrtaný (mimo osu) přepouštěcí kanálek taky neni úplně výjimkou. Pravda že touto ,,vadou" vrtání přepouštěcích kanálku trpí nejvíce (aspoň co prošlo mojema rukama) TEX 086, TEX mod.3.

_________________
teď: CZ P-07 2.gen 9x19, CZ vz.52 7,62x25 ex.: CZ 75 BD POLICE 9x19, CZ vz.82 9mm Mak., CZ 83 7,65 Browning, Alfa-Proj Holek 841 chrom .38 Special, Alfa-Proj Holek 621 .22 LR, Alfa-Proj Steel 3531 .357 Magnum, Kora Brno 4" .22LR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Slavia 634
PříspěvekNapsal: 14 lis 2016 12:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 říj 2008 06:50
Příspěvky: 1002
Bydliště: Trnava, SK
pokial viem, tak nakrivo vrtany prepustaci kanalik je zámer, aby sa nemohol do valca namontovať úderník na onakvejšie strelivo tak lahko...

_________________
- - - = = = (( as mad as possible )) = = = - - -
AirArms Pro-Sport + Hawke Eclipse 30 SF 6-24x50 + Kozap č. 23 + JSB Exact 4,52 mm (bolo 5,52 mm)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Slavia 634
PříspěvekNapsal: 14 lis 2016 12:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2006 20:21
Příspěvky: 232
Měl jsem na mysli nakřivo jakože jim to uteklo a né šikmo, šikmo jsou všechny. Prostě že nebyl vystředěný za diabolku a foukal i do těsnění hlavně nebo jak to napsat.

_________________
teď: CZ P-07 2.gen 9x19, CZ vz.52 7,62x25 ex.: CZ 75 BD POLICE 9x19, CZ vz.82 9mm Mak., CZ 83 7,65 Browning, Alfa-Proj Holek 841 chrom .38 Special, Alfa-Proj Holek 621 .22 LR, Alfa-Proj Steel 3531 .357 Magnum, Kora Brno 4" .22LR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Slavia 634
PříspěvekNapsal: 14 lis 2016 19:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2006 20:21
Příspěvky: 232
Strix71 píše:
Nevím, zdá je rozdíl v délce nebo hloubce.
Jen jsem chtěl ukázat, že je rozdíl v rozměrech a že kvalita výrazně klesla. Proto není korektní srovnávat kalibr u různých vzduchovek. Je třeba výměnit hlaveň na jedné. Ikdyž v tomto případě můžou nastát problémy.
Vzduchovku jsem koupil jen za účelem napsání recenzí a tuningu.
Výkon mé vzduchovky je 13,6. Po dokončení tuningu bude kolem 16. Když stačí trpělivost. Je nutné tomu věnovat hodně času aby se přidalo jen 2-3J.
Náš problém je ten, že máme Slavii moc rádi a nekritizujeme její nevýhody.
Například nový plast, který nikdo nekupuje.Ano je problém s bukem, ale může se dělat laminát nebo bříza - ještě lepší.

Klobouk dolů, že se ti to povedlo. Poděl se s námi o tom, co takový tuning u 634 obnáší, aby se dosáhlo u 4,5mm cca 15-16j, co se musí ladit a pod. Myslím si, že to bude přínosný příspěvek co přinese spousty vzduchovkářům i něco fyzicky.

_________________
teď: CZ P-07 2.gen 9x19, CZ vz.52 7,62x25 ex.: CZ 75 BD POLICE 9x19, CZ vz.82 9mm Mak., CZ 83 7,65 Browning, Alfa-Proj Holek 841 chrom .38 Special, Alfa-Proj Holek 621 .22 LR, Alfa-Proj Steel 3531 .357 Magnum, Kora Brno 4" .22LR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Slavia 634
PříspěvekNapsal: 17 lis 2016 15:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 16 led 2016 15:39
Příspěvky: 146
Bydliště: Znojmo
Dostal jsem mnoho otázek s prosbou prozradit tajemství dosažení 16J.
Odpověď píšu zde. Žádné tajemství není. Je těžká a nudná práce. Není možné udělat 16J pouze silnější pružinou anebo větším přepouštěcím otvorem.
To, co se bude hodit na mou vzduchovku se nemusí hodit na Vaší.

Napíšu, co bude udělané. Jak to udělat napíšu po ukončení tuningu.
Přepouštěcí otvor bude zavřen a provrtá se znovu pod pravým úhlem.
Objem válce maximálně zvětšen.
Vyměněné těsnění pístu.
Najde se optimální poměr pružina-váha pístu-hmotnost diabolky.
To je minimum.

Chtělo by to ještě předělat spoušť a píst pro plynovou pružinu, ale nevím, jestli to budu moct udělat.
No a ještě nějaké maličkostí.
Kde skončím a kolik času to zabere, nevím.
Samozřejmě takové změny cenově se mohou porovnat s cenou nové vzduchovky. Lehčí a levnější je koupit Gamo, Hatsan, Crossman a dostat výrazně lepší výkon, ale pro mě je důležité ukázat, že Slavie může žít a konkurovat jiným vzduchovkám.
Ale při takové kvalitě a takovým cenám to bude těžké.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Slavia 634
PříspěvekNapsal: 27 pro 2016 12:39 
Offline

Registrován: 24 zář 2016 21:12
Příspěvky: 37
Nemate niekdo skusenosti z leštenim vnutornych stien valca vo vzduchovke? Chcel by som po sviatkoch vyskušat preleštit valec vzduchovky zubnou pastou tika sa to 634-ky :) . Ak viete niekto ako a čim,tak plis helfnite.

Dôvod je ten,že u Slavky mam "rozladenu" konzistenciu a po rozborke ma Slavka vnutorne steny valca,puzdro povrch na pohlad matny! pretože tam je slabšia struna + "tvarnejšie" tesnenie piestu, (narozdiel od tvrdšieho tesnenia piestu ako maju napr.konkurenti,kdešto pri tvrdšiom tesneni vzdika o malinko nižšie trenie) ktore je väčšiou plochou v kontakte zo stenou valca a to sposobuje väčšiu zataž,brzdenie piestu. Pomohlo z časti voditko struny čo som davnejšie inštaloval do piestu ,vdaka vyššiej vahe piestu lepšie prekona trecie vlastnosti tesnenia+matny povrch valca slapšia struna(vdaka tej navyšenej vahe) a je aj lepšia konzistencia oproti fabrickej Slavke,ale je nutne tomu ežte pomôct zaleštenim valca,tak preto sa ohladom toho leštenia informujem od vas skusenejšich.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Slavia 634
PříspěvekNapsal: 27 pro 2016 14:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2013 17:01
Příspěvky: 235
Ja to robim tak že na gulatinku ktora sa da upnut do vrtačky alebo utahovačky namotam obväz a leštim z brusnou-lapovacou pastou od 600 az po 2000 zrnitost nakoniec iba nasucho z obväzom z olejom až do zrkadla. Toto robim ked repasujem nejaku staršiu hrdzavu z vnutra. Aj novej to dokaže troch pridat na tesnosti aj hladši chod ale žiadne zazraky sa nedeju. A ked je to lapovane na sustruhu je to rychlejšie. Ale aj tak to zaberie celkom dost času kym sa v tom človek vidi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Slavia 634
PříspěvekNapsal: 27 pro 2016 15:01 
Offline

Registrován: 24 zář 2016 21:12
Příspěvky: 37
OK,Dikes "KAKO" No umna to nieje nutne až na "zrkadlo" len trožku zaleštit,lebo oproti tomu matnemu povrchu čo je tam teraz,to bude lepšie zaleštit. Aby aj ten maly "prstenec" to tesnenie v zadnej časti piestu menej trelo o stenu a menej odčerpavalo energiu piestu :D a dufam,malo by to tožku prispiet k konzistencii :) .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Slavia 634
PříspěvekNapsal: 27 pro 2016 15:55 
Offline

Registrován: 12 říj 2015 08:14
Příspěvky: 81
Bydliště: Ivančice u Brna
To malé černé vzadu, není těsnění je to vedení pístu a je tam kvuli tomu aby píst ve válci nekvedlal a běhal krásně rovně,leštěním,lapováním, honováním a co já vím čím ještě,žádného znatelného zmenšení tření nedosáhneš.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Slavia 634
PříspěvekNapsal: 22 bře 2017 09:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 18 pro 2011 17:53
Příspěvky: 56
Bydliště: Budějce
Strix71 píše:
Dostal jsem mnoho otázek s prosbou prozradit tajemství dosažení 16J.
Odpověď píšu zde. Žádné tajemství není. Je těžká a nudná práce. Není možné udělat 16J pouze silnější pružinou anebo větším přepouštěcím otvorem.
To, co se bude hodit na mou vzduchovku se nemusí hodit na Vaší.

Napíšu, co bude udělané. Jak to udělat napíšu po ukončení tuningu.
Přepouštěcí otvor bude zavřen a provrtá se znovu pod pravým úhlem.
Objem válce maximálně zvětšen.
Vyměněné těsnění pístu.
Najde se optimální poměr pružina-váha pístu-hmotnost diabolky.
To je minimum.

Chtělo by to ještě předělat spoušť a píst pro plynovou pružinu, ale nevím, jestli to budu moct udělat.
No a ještě nějaké maličkostí.
Kde skončím a kolik času to zabere, nevím.
Samozřejmě takové změny cenově se mohou porovnat s cenou nové vzduchovky. Lehčí a levnější je koupit Gamo, Hatsan, Crossman a dostat výrazně lepší výkon, ale pro mě je důležité ukázat, že Slavie může žít a konkurovat jiným vzduchovkám.
Ale při takové kvalitě a takovým cenám to bude těžké.

Ahoj. Jak pokračuješ s tuningem?

_________________
Slavia 634 | Nikko Stirling AirKing 3-9x42
HW 100 S | Optisan Viper 10x44 SCB


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3610 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 237, 238, 239, 240, 241

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Seznam [Bot] a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO