O vzduchovkach Gamo

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
LuckyHit
Příspěvky: 792
Registrován: 09 bře 2008 17:57

O vzduchovkách Gamo

Příspěvek od LuckyHit » 17 bře 2008 18:19

Po vzoru témat o vzduchovkách Hatsan, QB 78, CZ200S, Diana, Weihrauch a jiných jsem založil toto téma i o vzduchovkách Gamo.

Chci se přiznat, že nejsem žádný odborník, jen nadšenec který se k většině znalostí progoogloval a velmi rád se nechám přiučit opravdovými odborníky :D

Doufám že nováčkové ale i kolemjdoucí, kteří o těchto Španělských vzduchovkách uvažují zde naleznou vše co je zajímá a nebudou zakládat nová téma kvůli konkrétním modelům, nebo konkrétním otázkám, tak jak jsem k nelibosti zdejších moderátorů udělal před nedávnem i já. A budou VŠE KE A O VZDUCHOVKÁCH GAMO SMĚŘOVAT SEM. A taktéž doufám že bude tolerováno skalními vzduchovkáři a větrovkáři, kteří zde v drtivé většině nemaji o vzduchovkách této značky dobré mínění.


Předem nějaké informace o vzduchovkách

zde jsou součastná produkce přímo na stránkách Gamo http://www.gamo.com/?ID=53&CategoryID=2

pažby vzduchovek Gamo jsou buď dřevěné (bukové) a nebo plastové (spíše gumoplast). V ruce jsem držel plastové vzduchovky Viper Max a CFX a můžu říci že plast je velmi příjemný a v porovnání s plastem na vzduchovkách Hatsan působý jako když porovnáváte materiál přístrojové desky na Škodě 120 a nové Octavii ve prospěch Gamo. Záleží tedy jen na osobních preferencích a taky na peněžence každého, pro co se rozhodne. Já jako střelec-levák jsem možná pochybil, protože moje CFX Royal s bukovou pažbou má vybrání v pažbě pro tvář jen na levé straně, kdežto plast je oboustraný.