KUKRI

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Kubajzz
Příspěvky: 8890
Registrován: 29 zář 2005 10:17
Bydliště: HFT závody...
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kubajzz » 10 led 2008 17:24

Ten Mikov kukri jsem měl v ruce. Ale je to takové divné. Jednak se mi to blbě drží a druhak je to na kukri moc tenké. Je to spíš taková mačeta s kukri tvarem.

2Black:
Ty v poslední době děláš všechno nějak obráceně. :wink:
Tam kde by to mělo být nabroušené je to tupé a tam kde to má být tupé je to ostré. A tam kde by to mělo být prohnuté na jednu stranu, je to prohnuté na druhou. :lol:
Tím netvrdím, že to neseká dobře. :wink:


http://www.fieldtarget.cz/ - Vše o zbraních, střelbě, srazech a HFT závodech.
Black
Příspěvky: 284
Registrován: 29 pro 2006 20:16
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Black » 10 led 2008 17:55

Jo,jo,učím se u webu,hledám zbraně indonésie,a studuji to. Jim to funguje stovky let. Já to všude říkám,je dobré kouknout,s čím pracují domorodci. Ti na blbosti nemají čas,musí denně dřít,aby přežili. My akorát tlacháme u blikavé bedny.
Uživatelský avatar
pechi
Příspěvky: 381
Registrován: 30 čer 2007 12:28
Bydliště: Brno

Příspěvek od pechi » 10 led 2008 18:20

Black píše: ... My akorát tlacháme u blikavé bedny...
Hezky řečeno... :wink:
Dark

Příspěvek od Dark » 23 kvě 2008 12:13