Cinska vzduchovka B2-1 kl ( tuning )

Vše o vzduchovkách, plynovkách, aisoftu a popřípadě i paintballu.

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Ješťer

Čínská vzduchovka B2-1 kl ( tuning )

Příspěvek od Ješťer » 29 pro 2007 20:20

Napřed jsem upravil ozub na spoušti. Ubrousil jsem ho. Tím jsem vyřešil dlouhý krok spouště. Potom jsem řádně promazal olejem prostor před pístem. Po několika hodně slabých výstřelech, diabola prorazila 12 mm silnou smrkovou palubku. Dnes jsem to zkoušel znova, už bez dalšího promazávání. Zjistil jsem, že se výkon podstatně snížil. Možná to promazání byla chyba. Nechce se mi o znova rozdělávat, docela jsem se nadřel, než jsem dostal tu pružinu do správnýho místa. Nemám stahovák.
Nevíte někdo náhodou z čeho je těsnění pístu u této čínské vzduchovky?


duffioso
Příspěvky: 2978
Registrován: 02 zář 2006 20:18
Bydliště: Plzen

Příspěvek od duffioso » 30 pro 2007 00:32

A nepovedl se ti tim mazanim dieseling?Proto mozna prostrelila tu desku a ted uz ne
RZKP 54 .22 Flobert
Drulov 70 .22 Flobert
Black Sabbath
Příspěvky: 274
Registrován: 07 pro 2006 22:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Black Sabbath » 30 pro 2007 01:15

V tom to asi bude... :wink:
epetr2008

Příspěvek od epetr2008 » 30 pro 2007 02:45

Jo, taky bych to tak viděl :lol:
Uživatelský avatar
risopepi
Příspěvky: 1373
Registrován: 30 srp 2007 06:21
Bydliště: Rimavská Sobota,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od risopepi » 30 pro 2007 07:58

Pri premazávaní piestu nemusíš hneď urobiť rozborku,dá sa to aj cez kanálik,a to buď s injekčnou striekačkou a ihlou s tenkým olejom,napr. na šijace stroje,alebo zo sprayom,s tenkou hadičkou,najlepší Konkor,alebo neaký silikonový olej,ale sú aj špeciálne oleje,napr Break Free CLP.Ten olej slúži tak na tesnenie,ako aj na mazanie piestu.Vela sa neoplatí naraz strieknuť,lebo puška pri prvých pár výstreloch ten prebytok aj tak "vyhádže".Pravidelným mazaním dosiahneš ľahší hod piestu a vytvorí sa jemnejší povrh steny valca.
Alpha Whisky Romeo
(Allah's waiting room)

http://www.risopepi.sk/index.php?page=galeria
Ješťer

Příspěvek od Ješťer » 30 pro 2007 09:15

Myslíš, že tam nastal efekt, jako u dieslovýho motoru? Tomu se mi nechce moc věřit. Mám spíše obavu, jestli tam číňani nedávají kožený těsnění. U starších vzduchovek bylo zcela běžně. Když se to přehnalo s mazáním, tak se stala z koženýho těsnění taková rozmočemá hmota, která prd těsnila. U nových Slavií je gumová manžeta. Olej mám velice kvalitní, když u nás končila firma na šití oděvů, tak jsem si trochu oleje vzal. Je to kvalitní olej na průmyslový šicí stroje (něco jako hodinářskej) S tím sajrajtem co se prodává na jízní kola, se nedá srovnat.
Uživatelský avatar
LaRi
Příspěvky: 467
Registrován: 24 lis 2007 09:58
Bydliště: Vysočina (a Praha)

Příspěvek od LaRi » 30 pro 2007 09:27

A ty si ten píst nevyndal?To těsnění je plastové.Ale co to je za hmotu to nevim.Průměr to má 25,3mm.A dal si tam aspoň tu pružinu ze Slávie634?Těsnění tam myslim nepasuje a kdyby tam náhodou bylo kožený, tak by nemuselo být tak špatný.Ten dieseling se ti asi poved, taky mi to po sestavení prostřelilo plechovej kyblík od vazelíny skrz na skrz dvakrát za sebou a po třetí už jenom prasklej důlek.
Ješťer

Příspěvek od Ješťer » 30 pro 2007 09:40

Zatím jsem ten píst nevyndával. Jen jsem ubrousil ten ozub na spoušti. Jde podstatně líp. S tím původním ozubem, jsem měl po pár výstřelech normálně nateklej prst. Tu pružinu ze Slávie 634 tam dám. Musím vyrobit nějakej stahovák. Tu původní pružinu jsem tam horko těžko dostal zpět. Ještě přemýšlím nad úpravou pístu. Jen nevím, jesti ho mám upravit, aby byl těžší nebo ho odlehčit. Vzduchovka má podle výrobce asi 8,2 J , tak si myslím, že se přes těch povolených 16J stejně nedostanu. Což je dle zákona OK.
Uživatelský avatar
raduzs
Příspěvky: 530
Registrován: 12 kvě 2007 11:06
Bydliště: BA - okolie

Příspěvek od raduzs » 30 pro 2007 10:06

pre vsetkych, ktori maju zaujem o tuning cinskej B1 (a vedia po anglicky :D ), je tu velmi podrobny navod!
"Messieurs les Anglais! Tirez les premiers!" (Gróf d'Anteroche v bitke pri Fontenoy 11.mája 1745)
Ješťer

Příspěvek od Ješťer » 30 pro 2007 10:21

Vypadá to, že je to už smázlý. :(
Uživatelský avatar
LaRi
Příspěvky: 467
Registrován: 24 lis 2007 09:58
Bydliště: Vysočina (a Praha)

Příspěvek od LaRi » 30 pro 2007 10:22

Ty jí máš ve 4,5 jestli se nepletu, já si jípořídil kvůli ráži5,5.Tam ta diabolka spíš jenom jakoby z tý hlavně vypadla.A ta pružina byla opravdu slabá.Napřed jsem tam dal z 630,kterou jsem měl doma a i to byl rozdíl,akorát že jsem musel uříznout asi tři,nebo čtyři závity aby se tam vešla.Ta 634ková má větší stoupání, takže vejde akorát.Raduzs prosím tě,ten návod,chce to po mě registraci,nebyl bys té dobroty a napsal sem co tam na té vzduchovce všechno upravujou, aspoň v heslech,prosím.
Ješťer

Příspěvek od Ješťer » 30 pro 2007 10:28

Přesně, mám ji v ráži 4,5. Stála pouhých 790 Kč. Tak s mí hodlám expedimentovat. Za ty prachy, toho až tak moc nepokazím. Podle toho anglickýho návodu jsem stihnul upravit jen ten ozub na spoušti. Teď je to už asi smázlý.
Uživatelský avatar
LaRi
Příspěvky: 467
Registrován: 24 lis 2007 09:58
Bydliště: Vysočina (a Praha)

Příspěvek od LaRi » 30 pro 2007 10:40

Už jí mám stejně v koutě, teď mám novou hračku QB78,to je o něčem jiném.A přesně jak píšeš,na pokusy za ty peníze... :lol: Čau Láďa Jo, ve vzduchovkách na str.70 je taky odkaz na úpravy, ale zajímavá je jen ta spoušť.
Ješťer

Příspěvek od Ješťer » 30 pro 2007 18:03

Máš pravdu, ta spoušť je to jediný. Jinak se tam píše o mazání, prakticky se jedná o běžnou údržbu. Konstrukční změny, co mne zajímají, tam nejsou.
Uživatelský avatar
raduzs
Příspěvky: 530
Registrován: 12 kvě 2007 11:06
Bydliště: BA - okolie

Příspěvek od raduzs » 31 pro 2007 11:39

navod som skopiroval do wordu a prilepil na filefront, mozte si ho stiahnut TU

V navode sa venuju hlavne tuningu v tom zmysle, aby puska fungovala hladko, aby sa proste "obrusili hrany", vysvetluju, co kde namazat, ako upravit a nastavit spust atd.
"Messieurs les Anglais! Tirez les premiers!" (Gróf d'Anteroche v bitke pri Fontenoy 11.mája 1745)
Odpovědět