Transferport je dole zasazený do těsnění, co je tam už z fabriky, a nahoru mezi transferport a hlaveň je dobré přidat vhodný o-kroužek. Někdo dává ze zapalovače, který je dost malý a umí propadnout transferportem do ventilu, já tam dávám 4x1 NBR90, který je zas možná moc silný (to se ale těžko určuje, protože mezera mezi rovným prstencem na transferportu a kulatou hlavní měří uprostřed skoro nic, zatímco u krajů se roztahuje). Řeším to tak, že zůstávám u 4x1 s maximální tvrdostí, aby ho hlaveň co nejmíň rozšmelcovala, a při každé rozborce dávám nový.
To, co popisuješ, ale vypadá spíš na špatné sesazení, zkus to rozebrat a znovu složit. Při utahování předního šroubku je dobré pouzdro závěru tlačit k trubce rukou (obzvlášť s tím přídavným 1mm kroužkem), a z vlastní zkušenosti vím, že sesazení, při kterém mezi pouzdrem a trubkou prosvítá světlo z baterky, je určitě špatné
