Je to dobra kuse?

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
DFender
Příspěvky: 221
Registrován: 13 črc 2010 16:50

Re: Je to dobrá kuše?

Příspěvek od DFender » 27 zář 2010 21:42



Uživatelský avatar
HANYKING
Příspěvky: 301
Registrován: 05 led 2010 22:19
Bydliště: Sudety
Kontaktovat uživatele:

Re: Je to dobrá kuše?

Příspěvek od HANYKING » 28 zář 2010 00:18

Pro thor6 : O lovu neuvažuji protože nejblíže se dá lovit v Maďarsku a také mě to nějak nezaujalo. Ale ta kuše by byla na lov podle mne dostačující. V loveckých videích Excalibur je k lovu doporučován i phoenix. A lovecké kladkové kuše Horton mají nátah jen 150lb. Ale máš pravdu, že větší výkon neuškodí. :P

No a pro mne novinka je dálkoměr. Jsem začátečník tak se stále učím. Předpokládám, že to je to kukátko nad tím puškohledem. Kolik to stojí? v WWW.kuše.cz to není v nabídce. V tom videu Excalibru je asi použitý při lovu bizona.
Je to nutná pomůcka? Vzdálenost jde přeci celkem přesně odhadnout.

K lovu: Je to sice umění se k zvěři dostat na takovou vzdálenost. S lovem kulovnicí se to vůbec nedá srovnat ale netrpí ta zvěř? Po zásahu šípem odběhne. A podle doporučení se má jít dohledávat až za hodinu. Co když šíp nezasáhne srdce? A není lepší střílet na hlavu? Nikdy jsem nic nelovil tak se jen laicky ptám.
Barnett Delta Storm - Excalibur Vari Zone - jednodílná montáž
Gamo CFX 4.5mm 16j - Optisan Viper 10X44 CSB
thor6
Příspěvky: 254
Registrován: 12 zář 2010 22:19

Re: Je to dobrá kuše?

Příspěvek od thor6 » 28 zář 2010 02:05