Policie v centru Prahy strilela po unikajicim vozidle

Vše co se událo v souvislosti se zbraněmi

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Andy
Moderátor
Příspěvky: 2230
Registrován: 22 bře 2005 09:36
Bydliště: Praha

Policie v centru Prahy střílela po unikajícím vozidle

Příspěvek od Andy » 12 bře 2007 18:19

http://www.novinky.cz/krimi/policie-v-c ... 1o4cf.html


Na Václavském náměstí se odpoledne střílelo. Trojici policistů se za pomoci střelby podařilo zastavit ujíždějí vozidlo, jehož řidič se jen několik okamžiků předtím odmítl nechat zkontrolovat policejní hlídkou. Ulice přitom v té době byly plné lidí. Incident si naštěstí nevyžádal žádná zranění.

12.3. 2007 17:33 - 18:00 Aktualizováno
PRAHA - "Stalo se to, když jsem vycházela od svého lékaře v Mezibranské ulici. Najednou jsem si všimla auta, na jehož střeše seděl nějaký muž, pravděpodobně policista, který mlátil rukojetí pistole do čelního skla vozu. Podařilo se mu ho rozbít a pak začal střílet," řekla Právu redaktorka tiskové agentury Korzo Monika Serbusová.

"Nevím, jestli se snažil tomu autu prostřelit pneumatiky, ale tím, že auto s ním přitom ujíždělo a on se neměl čeho držet, tak ty rány šly myslím dost vedle," dodala Serbusová.

Ujíždějící vozidlo se podařilo zastavit teprve v Mezibranské ulici, když muži na střeše přišli na pomoc další dva policisté v civilu.

V autě byl zadržen třiatřicetiletý muž let, který je zároveň vozu značky mitsubishi. Zatím odmítl vypovídat. Policie ho odvezla na vyšetření, zda není pod vlivem alkoholu nebo drog. Za útok na veřejného činitele mu hrozí až tři roky vězení.

Řidič se odmítl nechat zkontrolovat
Podle mluvčího pražských policistů Ladislava Bernáška došlo k incidentu v 15:28 před obchodem KFC v místech, kde na Václavské náměstí ústí Krakovská ulice. "Hlídkující policista si zde všiml podezřelého vozidla Mitsubishi, přijíždějícího od Můstku. Pokusil se ho zkontrolovat, ale řidič do něj najel a pokusil se ujet," sdělil Právu Bernášek.