Predovky

Fórum o zbraních a střelivu

Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz

Odpovědět
Lukaspop007
Příspěvky: 15
Registrován: 12 úno 2018 18:56

Re: Předovky

Příspěvek od Lukaspop007 » 12 úno 2018 19:08

Chci se zeptat,zda ma nekdo zkusennosti s proslym cernym prachem,zda je k pouziti i po datu spotreby,pripadne jak dlouho. Je skladovany tak jak ma byt. Myslim si ze by problem byt nemel,ale nevim zda casem nemuze dojit k nejake znehodnocujici chem.reakci.


Uživatelský avatar
kb
Příspěvky: 395
Registrován: 21 zář 2008 10:02
Bydliště: Piešťany

Re: Předovky

Příspěvek od kb » 12 úno 2018 19:26

Zdravím skúsených predovkárov,
som úplny začiatočník a potreboval by som poradiť pri výbere perkusnej pištole. Váham medzi Ardesa Patriot a Pedersoli Continental Target. Obidve majú napínáčik (nemecký vs. francúzsky) a Ardesa má navyše aj cieľnik výškovo nastaviteľný . Chcem to používať na športovú streľbu na terč 25 m. Ardesa je o niečo lacnejšia, ale neviem, ako je to s kvalitou a najmä presnosťou.
Přílohy
Continental-Target--g.jpg
Patriot-Pistol-g.jpg
TAU 7, Steyr LP10, Slavia 631, Feinwerkbau Model 500, vz. 47, Ardesa Patriot .45
palong74
Příspěvky: 1315
Registrován: 08 zář 2009 22:08
Bydliště: Doma

Re: Předovky

Příspěvek od palong74 » 12 úno 2018 19:31

Lukasi zrovna resim neco podobnyho s prachem...koupil jsem revolver.44ku a dostal jsem k ni prach datum spotreby 2011.zda se me ale ze je to mensi rana celkove.kdyz ho sypu do prachovnice tak i vic prasi....je pravda ze jsem s nim dal jen 2 zasobniky ...a tak me napada aby to nebylo treba neco jako u derika ....no proste nez se zasere hlaven a zacne tesnit....snad o vikendu se dostanu na strelnici a dam tech zasobniku vic.....
Prosport .22-Delta Titanium 4-16x42...u ceho jsem zacinal u toho koncim
Uživatelský avatar
Igrlik
Příspěvky: 347
Registrován: 14 úno 2006 12:07

Re: Předovky

Příspěvek od Igrlik » 12 úno 2018 19:52