Dieseling
Moderátoři: Moderátoři, GunShop.cz
Re: Dieseling
Menil jsem tesneni pistu na vzduchovce a jak se rika "kdo maze, ten jede", tak jsem to pekne namazal vsechno olejickem na sici stroje, pistek primerene, valec primerene. Nabil jsem diabolo standart, rana a koure jak z komina se valilo z hlavne, na podruhe jsem to nezkousel radeji , snad to ustane, protoze jak tu ctu a domnivam se, ze to skodi zbrani.
Re: Dieseling
Po namazání, lechce protáhni jednou měkkým hadříkem pro odstranění přebytku oleje. Stačí jen tenoučký film v hlavni, a máš po problému.
Re: Dieseling
Chtěl jsem vyměnit pružinu, dal jsem tam dál nehořlavý olej, jenže to zadieslovalo a pružina se ohnula. Říkám si dobře, vyčistim to a promažu znova. Jenže co se nestalo, dalo to sice menší ránu, ale kouře bylo víc. Nechci se ani dívat na tu pružinu. Nevím čím to je, promazávám to vaselinou na zbraně ještě z ČS.
Re: Dieseling
A kam si tu vazelínu všude napatlal? Na píst se dává jen tenký film, nanesu a prstem co to jde setřu, zůstane tam opravdu jen slabá vrstvička. Ostatní jsem mazal dle uvážení i více, hlavně pružinu...
Doufám, že to pomůže.
Doufám, že to pomůže.
AA TX200 HC 5,5 FAC & EO HELIX 6-24X50 SFP APR-1C MRAD
Re: Dieseling
A jaký "nehořlavý" olej jsi tam dal
Re: Dieseling
Všechno to přestalo když jsem vyměnil pružinu za starou. Jen by mě zajímalo proč se ty pružiny zkřivý.
Re: Dieseling
Protože na ni působí obrovská síla/síly při výbuchu. Pokud to nebyla pružina z blata, tak jsi tam toho oleje musel dát asi poměrně dost, když se zdeformovala
Re: Dieseling
Protože se stlačují, normální jev. ...jenže to zadieslovalo a pružina se ohnula... - nevěř pověrám
Re: Dieseling
Nevím, jestli jsem tě správně pochopil, ale při normálním provozu by se přece pružina takhle zdeformovat neměla, pokud není z blata a nebo nemá nějaké atypické rozměry..
Re: Dieseling
já nevim co dělam špatně, mě se snad nikdy pružina nezkurvila dieslingem, a to hlavně u 630tek mažu normálně špricem přímo do válce.. co mam dělat
Nejde!Prostě NNe
Re: Dieseling
Podľa mňa je 630 na dieseling slabá.
630 mi nikdy poriadne nedieslovala a to som za tých cca 25 rokov čo ju mám mazal ozaj všeličím. Občas síce po namazaní bolo v hlavni trocha dymu, ale nedá sa to porovnať so 634 ktorú má sused - tá diesluje (od nova) ozaj poriadne.
BTW: Keď som minulý rok meral svoju 630 tak mala Eo 7,3J a konzistenciu tuším +-3m/s
630 mi nikdy poriadne nedieslovala a to som za tých cca 25 rokov čo ju mám mazal ozaj všeličím. Občas síce po namazaní bolo v hlavni trocha dymu, ale nedá sa to porovnať so 634 ktorú má sused - tá diesluje (od nova) ozaj poriadne.
BTW: Keď som minulý rok meral svoju 630 tak mala Eo 7,3J a konzistenciu tuším +-3m/s
Jak nazýváš lidi, kteří když jsou ohroženi, tak se nebrání, jen utečou a schovávají se?
Civilizovaní?
Civilizovaní?
- Kubajzz
- Příspěvky: 8891
- Registrován: 29 zář 2005 10:17
- Bydliště: HFT závody...
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dieseling
To jsem si taky myslel, že dieseling nevadí... Až jsem jednou z HW97k vysypal pružinu prasklou na čtyři díly.
http://www.fieldtarget.cz/ - Vše o zbraních, střelbě, srazech a HFT závodech.
Re: Dieseling
Asot píše:Dieseling zbraň jakkoli nepoškozuje, ta silná pružina se ani nehne, natož, aby se nějak nestandardně deformovala. Normální člověk má rozum a blbec papouškuje.
Je teda fakt, že mně se to nestalo, ale já s dieselingem nestřlím A tady kolegovi se to stalo při zadieselování, takže na tom něco bude Navíc tu máme poznatky od více lidí, že to pružině zrovna neprospívá. Může to být taky případ od případu různý, protože materiál pružin se může lišit, intenzita dieselingu může být taky různá a taky to bude ovlivňovat počet výstřelů s dieselingem, takže někdo může napsat, že se mu s pružinou v životě nic nestalo a někdo opak. Normální člověk má rozum
-
- Příspěvky: 161
- Registrován: 09 zář 2010 12:27
Re: Dieseling
Asot: Normální člověk má rozum a blbec papouškuje.
- Dieseling jednoznačne poškodzuje pružinu a piest. Moja osobná skúsenosť: Nová pružina, HW57, úsťovka 180 m/s, po cca 100 ranách (cca každá piata dieseling) je úsťovka 155 m/s. Dieseling nie je nič iné ako vznietenie pár vo válci presne tak ako v dieselovom motore. Nie je ťažké si predstaviť, že pri tom dôjde k prekročeniu medze pružnosti a poškodeniu pružiny. Typické je poškodenie lokálne - na krátkom úseku, preto je pružina po vybratí skrivená. Pokiaľ aj pružina vydrží a neskriví sa, jej životnosť rýchle klesá, únava materiálu pri takomto zaťažení je niekoľkokrát rýchlejšia ako keď puška nedieseluje.
- Dieseling jednoznačne poškodzuje pružinu a piest. Moja osobná skúsenosť: Nová pružina, HW57, úsťovka 180 m/s, po cca 100 ranách (cca každá piata dieseling) je úsťovka 155 m/s. Dieseling nie je nič iné ako vznietenie pár vo válci presne tak ako v dieselovom motore. Nie je ťažké si predstaviť, že pri tom dôjde k prekročeniu medze pružnosti a poškodeniu pružiny. Typické je poškodenie lokálne - na krátkom úseku, preto je pružina po vybratí skrivená. Pokiaľ aj pružina vydrží a neskriví sa, jej životnosť rýchle klesá, únava materiálu pri takomto zaťažení je niekoľkokrát rýchlejšia ako keď puška nedieseluje.
QB78 DL, 0.22" + Nikko Stirling GK 4-16x44AO
HW 57, 0.22" + Delta Optical 6x32AO
Air Arms S400 Classic 0.22" + Delta Titanium 6-24x44AO
S.P.A CP-1M
HW 57, 0.22" + Delta Optical 6x32AO
Air Arms S400 Classic 0.22" + Delta Titanium 6-24x44AO
S.P.A CP-1M