Fórum GunShop.cz - zbraně, střelivo, optika

Diskuzní fórum o zbraních, střelivu,optice

Právě je 21 led 2017 22:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 224 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 říj 2009 21:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 08 říj 2008 19:53
Příspěvky: 826
Bydliště: Slovensko
Mne sa to stalo tiez iba prvy krat a uz to urcite nebudem skusat (mladicka lahkovaznost) :lol:

_________________
SPA CP1-M 4,5mm
Slavia 618
Slavia 630
Slavia 634 + Delta entry IR 6x32AO
HW100S Bullpup + HAWKE SID.TAC.30IR 8.5-25x42


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 10:44 
Offline

Registrován: 10 dub 2006 16:00
Příspěvky: 24
Já teda jako kluk do vzduchovky (S631) z neznalosti kapal olej jak do hlavně tak do pístu (z důvodu údržby vzduchovky) a jen to pak nějakou dobu po výstřelu čmoudilo z hlavně, ale nějaký zvýšený výkon nebo hluk jsem nepozoroval. Na střeva jsem nikdy nekoukal ale vzduchovka bez změny záměrného bodu střílí i po letech stejně. Spíš když byl nalitý olej v hlavni tak to chvíli jen tak flusalo protože bych řekl že diabolka musela překonávat větší odpor (terč byl zaflákaný olejem a diabolka sotva k němu doletěla pokud ho vůbec trefila) a po pár výstřelech se to upravilo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 12:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2005 09:17
Příspěvky: 8761
Bydliště: HFT závody...
Jsem si vzpomněl jak jednou v létě švagr vytáhl z garáže ruskou IŽ22, kterou tam měl zakonzervovanou (rozuměj prolitou olejem), aby mu nerezavěla. Dali jsme cvičně pár ran, ale to teda byly šlehy. :lol: Kouřilo se ze všech děr, i od spouště. :lol:

Ono si stačí uvědomit, že ve vzduchovce vzniká při stlačení tlak kolem 60 barů a teplota několik set stupňů, což na zapálení směsi v klidu stačí. Záleží co se tam nalije.
Když to přirovnám k motoru.
V dieselovém motoru je kompresní poměr 1:20, to by byl tlak 20 bar (no bude o dost větší, kvůli vzrůstu teploty) a se zapálením nafty to nemá žádný problém. Ve vzduchovce bude kompresní poměr ještě o dost vyšší, protože píst nemá limitovanou délku chodu jako v motoru a zarazí se až o polštář vysokého tlaku v čele pouzdra.

_________________
http://www.fieldtarget.cz/ - Vše o zbraních, střelbě, srazech a HFT závodech.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 13:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2009 21:19
Příspěvky: 1697
Bydliště: z5 na 9
Zato žhavení vzduchovky nemaj :( ani ruské ne :lol:

_________________
Nejde!Prostě NNe


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 13:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 kvě 2009 16:44
Příspěvky: 308
Bydliště: Buštěhrad
To sice nemaj, ale žhavení v dieselu nejede nonstop. Vlastně ani při startu není aktivní (pokud nějakej jouda nestartuje dřív než zhasne). :wink:

_________________
Air Arms S410 Classic Beech .177 & Nikko Stirling Diamond 10-50x60 MilDot
Weihrauch HW97K .177 & Leapers AccuShot 4-16X56 SF I Extended MilDot
Air Arms S400F Carbine>Classic Beech .177 & Vector Sentinel 6-24x50E-SF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 13:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2009 21:19
Příspěvky: 1697
Bydliště: z5 na 9
ale vzduchovkou zas nevystřelíš 500-5000* za minutu :wink: . já kontrolku zhasínat nenechávam mimo zimu ono to vypne relatko když zacneš startovat

_________________
Nejde!Prostě NNe


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 14:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 kvě 2009 16:44
Příspěvky: 308
Bydliště: Buštěhrad
500-5000. Tak to jsi neviděl FX v akci. :D

_________________
Air Arms S410 Classic Beech .177 & Nikko Stirling Diamond 10-50x60 MilDot
Weihrauch HW97K .177 & Leapers AccuShot 4-16X56 SF I Extended MilDot
Air Arms S400F Carbine>Classic Beech .177 & Vector Sentinel 6-24x50E-SF


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 15:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2009 21:19
Příspěvky: 1697
Bydliště: z5 na 9
Viděl, a nák mu to nechytlo :lol:

_________________
Nejde!Prostě NNe


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 14 led 2010 19:00 
Offline

Registrován: 09 lis 2008 12:53
Příspěvky: 216
Nebylo by lepší nabíjet karbid s troškou vody a odpalovat to křesadlovým zámkem ? :lol: :lol: :lol:

_________________
Hail And Kill !


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 14 led 2010 21:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 zář 2008 19:35
Příspěvky: 1641
Bydliště: Dudákov
Sorry za OT ale ten karbid mě něco připomněl, horské dělostřelectvo slovinské armády :mrgreen:
http://www.youtube.com/watch?v=LmrWzZpAc9c&NR=1

_________________
CZ200
DU-10 Condor , rev.Rex L 4", Alfa 441,Slavia 631
Walther Sportmodell,H.S.model 21F, prak s gumou č.6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 25 led 2010 17:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2005 09:17
Příspěvky: 8761
Bydliště: HFT závody...
S dieselingem je hlavně problém, že na to není spoleh, chová se nepředvídavě a ničí to těsnění a pružiny.

_________________
http://www.fieldtarget.cz/ - Vše o zbraních, střelbě, srazech a HFT závodech.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 27 led 2010 19:25 
Offline

Registrován: 24 kvě 2008 13:38
Příspěvky: 185
Bydliště: Hora sv Kateriny
Netreba dieseling,staci to jen trochu postelovat. To jsou potom prdy!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 30 led 2010 20:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 kvě 2008 23:06
Příspěvky: 560
Kúpil som staršiu Slaviu 630 v dobrom stave. Pre istotu som ju rozobral, dokonale vyčistil a hneď vymenil pružinu a tesnenie piestu. Piest a tesnenie som namazal jemnou líthiovou vazelínou, ktorá je odolná voči vysokým teplotám. Hlaveň som vyčistil a vytrel do sucha. Keď vystrelím, tak výkon sa mi zdá primeraný, hluk výstrelu je tiež normálny, ale z hlavne sa dymí a je smrad po spálenom oleji. Tiež je to dieseling? Zároveň som si všimol, že pri jednom druhu diaboliek ide z hlavne viac dymu, pri inom druhu diaboliek máličko dymu. Zároveň sa chcem opýtať, či je lepšie mazať piest olejom, alebo môžem kľudne dávať tú tepelne odolnú líthiovú vazelínu. Samozrejme že sa chcem tohoto "záhadného" javu zbaviť. :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 30 led 2010 20:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2008 14:18
Příspěvky: 3108
Bydliště: Mohelnice, Olomoucký kraj
Lithiovou vazelínu používám taky a tohle co popisuješ se mi dělo jen, když jsem ji dal na píst trošku víc než bych měl. Teď už to dělám tak, že ji rovnoměrně nanesu na píst a pak prstem setřu co jde, zůstane jen opravdu tenký film a nic nečudí! Mimochodem teploty, které vznikají v pracovním prostoru jsou až několik set stupňů Celsia jak píše o něco výše Kubajzz a u lithiové vazelíny, kterou mám uvádí maximální pracovní teplotu (tedy asi než začne téct - změní se její původní vlastnosti) jen +120°C! :idea: Maximálně zvládaj co jsem koukal cca 160°C.

Olej raději ne!

Už mám v sobě nějaké anestetikum proti bolesti, tak sorry za chyby. Obrázek

PS: Slávinku 634 jsem mazal poměrně vydatně obyč vazelínou do 90°C a nic nečudilo, jo a těsnění nemažu, spíš jsem odmašťoval a po cca 3000 výstřelech je u AA PS jak nové! Vazelínou mažu jen píst, pružinu, vodítko...a pak další drobnosti...

_________________
Air Arms S400F Walnut .177 @ Athlon Argos BTR 6-24x50 FFP MIL


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Dieseling
PříspěvekNapsal: 30 led 2010 21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: 28 kvě 2008 23:06
Příspěvky: 560
Takže som asi urobil všetko správne a to čmudenie z hlavne sa asi po pár výstreloch stratí. Len som sa obával toho tesnenia piestu, aby nejako netrpelo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 224 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Strelec45 a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
RSS Feed RSS Feed Channel list Channel list
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz
phpBB SEO